Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Απατηλά σενάρια αποχώρησης των Γερμανών από τη F1

Απατηλά σενάρια αποχώρησης των Γερμανών από τη F1

Αμφιβολίες για τη μελλοντική εμπλοκή της Mercedes-Benz και της BMW στη F1 κυκλοφορούν στον γερμανικό Τύπο, αλλά ίσως αυτά να μην είναι τίποτα περισσότερο από διαπραγματευτικά τρικ στις συζητήσεις για το νέο Σύμφωνο Ομονοίας.

Για πρώτη φορά μετά το ξέσπασμα της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, η μακροχρόνια εμπλοκή της Mercedes και της BMW στη Formula 1 τίθεται σε αμφιβολία – παρότι καμία από τις δύο γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες δεν έχει εκφράσει οποιαδήποτε υπόνοια αποχώρησης από το σπορ.


Συγκεκριμένα, το γερμανικό περιοδικό Focus έγραψε πως το διοικητικό συμβούλιο της Mercedes-Benz έκανε πρόσφατα ψηφοφορία σχετικά με τη συνέχιση της επένδυσης της εταιρείας στη Formula 1 – και πως το αποτέλεσμα ήταν οριακά (με τρεις ψήφους υπέρ και δύο κατά) υπέρ της παραμονής στο σπορ.


Ωστόσο, ένας εκπρόσωπος της φίρμας της Στουτγάρδης αρνήθηκε κατηγορηματικά ότι συνέβη κάτι τέτοιο, λέγοντας: Δεν έγινε καμία ψηφοφορία από το διοικητικό συμβούλιο της Daimler σχετικά με τη Formula 1. Είναι αλήθεια ότι συνεχίζουμε κανονικά με τη συμμετοχή μας.


Η Mercedes-Benz -δια στόματος του αγωνιστικού της διευθυντή, Norbert Haug- είχε σπεύσει να εκδηλώσει την αφοσίωσή της στο σπορ αμέσως μετά την ανακοίνωση της Honda, στις 5 Δεκεμβρίου 2008, ότι αποχωρεί άμεσα εξαιτίας της ύφεσης στην παγκόσμια οικονομία και αγορά αυτοκινήτου.


Εξάλλου, σε αντίθεση με τις υπόλοιπες τέσσερις αυτοκινητοβιομηχανίες της F1 (Ferrari, BMW, Renault, Toyota), η Mercedes-Benz είναι η μοναδική εταιρεία που δεν έχει στην κατοχή της πλήρη ομάδα, αλλά μονάχα το 40% της McLaren – συνεπώς ο προϋπολογισμός της είναι μικρότερος.


Σχετικά με τη BMW, στη συνέχεια του άρθρου του γερμανικού περιοδικού αναφέρθηκε ότι η διοίκηση της βαυαρικής εταιρείας πιθανώς να αποφασίσει την αποχώρηση από τη Formula 1 αν επιτευχθεί ο απόλυτος στόχος της, η κατάκτηση των πρωταθλημάτων.


Πρόσφατα ο εμπορικός διευθυντής της F1, Bernie Ecclestone, αποκάλυψε την επιθυμία του να υπογράψουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες μακροχρόνια δέσμευση στο σπορ, για να αποφευχθούν ξαφνικές αποχωρήσεις (όπως της Honda) και να έχει η F1 το δικαίωμα να κινηθεί νομικά εναντίον τους αν αποχωρήσουν.


Ίσως το δημοσίευμα του γερμανικού περιοδικού να είναι απλά ένα αντίμετρο των Γερμανών στις απαιτήσεις του Bernie, ένα από διαπραγματευτικό τρικ σε μια εποχή που συζητείται παρασκηνιακά το νέο Σύμφωνο Ομονοίας (Concorde) που ορίζει το νομικό και οικονομικό πλαίσιο το σπορ.


auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο