Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Αμφιβολίες για τη νομιμότητα της Ferrari F60

Αμφιβολίες για τη νομιμότητα της Ferrari F60

Δύο αντίπαλοι της Ferrari εκτιμούν ότι οι προεξέχουσες εξατμίσεις του νέου μονοθεσίου της Scuderia είναι παράνομες, διότι δρουν ως αεροδυναμικά εξαρτήματα.

Εμμέσως πλην σαφώς, η Mercedes και η BMW Sauber εξέφρασαν και επισήμως την αμφιβολία τους για την νομιμότητα της νέας Ferrari F60, λέγοντας ότι -σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς- οι απολήξεις της εξάτμισης απαγορεύεται να προεξέχουν το αμαξώματος, όπως συμβαίνει με το νέο μονοθέσιο της ομάδας του Μαρανέλο.


Την Δευτέρα (19/01) το γερμανικό περιοδικό Auto Motor und Sport είχε γράψει ότι οι απολήξεις της εξάτμισης είναι παράνομες, διότι -προεξέχοντας από το αμάξωμα- μπορούν να θεωρηθούν αεροδυναμικά εξαρτήματα. Κάθε τέτοιο εξάρτημα πάνω στο αμάξωμα των φετινών μονοθεσίων απαγορεύεται.


Έπειτα από το δημοσίευμα, ο Norbert Haug, αγωνιστικός διευθυντής της Mercedes, δήλωσε στο γερμανικό ειδησιογραφικό πρακτορείο SID την εκτίμησή του ότι η Scuderia θα τροποποιήσει τις απολήξεις της εξάτμισης μέχρι το πρώτο Grand Prix του 2009, που θα διεξαχθεί στις 29 Μαρτίου 2009 στην Μελβούρνη της Αυστραλίας.


Ποιός ξέρει, ίσως συζητάμε μόνο για το μονοθέσιο της παρουσίασης. Κάθε ομάδα γνωρίζει ότι οι απολήξεις της εξάτμισης πρέπει να είναι καλυμμένες στα φετινά μονοθέσια, συνέχισε ο N. Haug. Ο διευθύνων σύμβουλος της BMW Sauber, Walter Riedl, είπε πως υποθέτει ότι οι εξατμίσεις της Ferrari είναι προσωρινές.


Το παραπάνω περιοδικό ανέφερε, επίσης, ότι οι νέες Toyota, McLaren, Williams και Renault έχουν καλυμμένες εξατμίσεις, ενώ επίσης στο δημοσίευμα γινόταν η υπόθεση ότι αυτός ήταν ο λόγος για τον οποίο η Ferrari ανέβαλλε τη συμμετοχή της στις δοκιμές του Αλγκάρβε, προτιμώντας να παραμείνει μόνη της στο Μουτζέλο


Η συζήτηση για τη νομιμότητα των εξατμίσεων της Ferrari δεν κρύβει κανέναν κίνδυνο τιμωρίας της Scuderia. Κάθε ομάδα μπορεί να χρησιμοποιεί ό,τι εξάρτημα θέλει στις δοκιμές, είτε αυτό εμπίπτει στους κανονισμούς είτε όχι. Η νομιμότητα ενός μονοθεσίου κρίνεται αποκλειστικά στον τεχνικό έλεγχο πριν, κατά τη διάρκεια και στο τέλος κάθε αγωνιστικού τριημέρου της Formula 1.


auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο