H Toyota Racing ξεκαθάρισε ότι το ένα και μοναδικό όραμα που συνοδεύει το νέο της μονοθέσιο είναι να πετύχει φέτος την πρώτη νίκη της ιστορίας της στη Formula 1.
Σύσσωμη η Toyota Racing ξεκαθάρισε ότι το νέο της μονοθέσιο, η TF109, είναι το όχημα που φέρει το όνειρό της να κερδίσει φέτος την πρώτη νίκη της ιστορίας της στη Formula 1 – χτίζοντας πάνω στα στιβαρά θεμέλια που οικοδόμησε το 2008 και στην στήριξη που προσφέρει το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας.
Με τη νέα TF109, η Toyota Racing μπορεί να εκμεταλλευτεί τις ριζικές αλλαγές των φετινών κανονισμών για να μειώσει τη διαφορά από τις κορυφαίες ομάδες. Η Toyota προσαρμόζεται στους νέους κανονισμούς καλά όσο όλοι, αν όχι καλύτερα – κι ελπίζω ότι αυτό θα μας δώσει μια καλή ευκαιρία, δήλωσε ο Jarno Trulli.
Ο Ιταλός συνέχισε: Έχω μεγάλες προσδοκίες για φέτος. Πρέπει να χτίσεις ισχυρά θεμέλια πριν κερδίσεις. Είναι σαν ένα σπίτι, δεν μπορείς να ξεκινήσεις χτίζοντας την οροφή. Έχουμε χτίσει τα θεμέλια και εκτιμώ ότι μπορούμε να δημιουργήσουμε μια ομάδα ικανή να κερδίζει.
Ελπίζω ότι φέτος θα καταφέρουμε να είμαστε μέσα στις κορυφαίες ομάδες. Πιστεύω στις δυνατότητές μου, οπότε αν μου δοθεί ανταγωνιστικό μονοθέσιο ξέρω ότι μπορώ να φέρω τα αποτελέσματα. Ελπίζω να διεκδικήσω την πρώτη νίκη της Toyota. Αυτό είναι το όνειρό μου.
Η Formula 1 είναι υπερβολικά ανταγωνιστική αυτή τη στιγμή. Ελπίζω να χτίσουμε πάνω στην πρόοδο που δείξαμε το 2008 και να διεκδικήσουμε την πρώτη νίκη της ομάδας. Η F1 είναι ομαδικό παιχνίδι, όλοι κερδίζουμε ή χάνουμε μαζί και η Toyota έκανε πολύ καλή δουλειά πέρσι και μας επέτρεψε να μονομαχούμε στην κορυφή.
Σχετικά με τα θεμέλια που η ομάδα έχει οικοδομήσει τα προηγούμενα χρόνια, ο διευθυντής της ομάδας, Tadashi Yamashina, δήλωσε: Όταν ανέλαβα τη θέση του διευθυντή της ομάδας το 2007 είπα ότι το πρώτο μου μέλημα θα ήταν να παρατηρήσω, το δεύτερο χρόνο να βελτιωθούμε και από τον τρίτο να πετύχουμε.
Αυτή είναι η τρίτη μου σεζόν, οπότε είναι ξεκάθαρο για μένα. Θέλω να κερδίσουμε ένα Grand Prix. Είμαι πάντοτε αισιόδοξος και πιστεύω ακράδαντα ότι έχουμε μια μεγάλη ευκαιρία φέτος!
Και κατέληξε: Είμαι εντυπωσιασμένος από τη δουλειά της ομάδας στην TF109 και έχουμε ήδη προοδεύσει από πέρσι, ενισχύοντας την ομαδική συνεργασία και επικοινωνία μας. Η Formula 1 είναι μια πολύ δύσκολη πρόκληση και, σε αντίθεση με την εξέλιξη ενός αυτοκινήτου παραγωγής, κάθε δύο εβδομάδες κρίνεσαι μπροστά σε όλο τον κόσμο. Αυτό, ωστόσο, έκανε την ομάδα δυνατή και πιστεύω ότι ξεκινάμε τη νέα σεζόν από καλή θέση.
Ο πρόεδρος της ομάδας, John Howett, συμπλήρωσε: Για μένα ο στόχος είναι ξεκάθαρος – να κερδίσουμε την πρώτη μας νίκη. Για να βάλουμε τους εαυτούς μας σε αυτή τη θέση, πρέπει διαρκώς να διεκδικούμε μια θέση στο βάθρο και να σκοράρουμε πολλούς βαθμούς.
Είμαστε αποφασισμένοι και έτοιμοι να κερδίσουμε, οπότε δεν πρέπει να υπάρχει καμία αμφιβολία για αυτό. Οι νέοι κανονισμοί προβάλλουν μια καινούρια πρόκληση, αλλά την ίδια στιγμή μας δίνουν και μια μεγάλη ευκαιρία. Έχουμε όλα όσα χρειαζόμαστε για να κερδίσουμε. Έχουμε ορισμένους εξαιρετικά ταλαντούχους ανθρώπους και μεγάλο κίνητρο, οπότε τώρα είναι στο χέρι μας.
Η Toyota εγγυάται το μέλλον
Λίγο πριν την επικείμενη ανακοίνωση της Toyota Motor Corporation ότι το 2008 ήταν η πρώτη χρονιά της ιστορίας της στην οποία παρουσίασε ζημία και περίπου έξι εβδομάδες μετά την αποχώρηση της Honda από τη Formula 1 μέσα στο γενικότερο πλαίσιο της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, η Toyota Racing απολαμβάνει την πλήρη στήριξη του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας.
Ο John Howett διευκρίνισε: Εμπορικά, αυτή η ομάδα έχει πολύ ισχυρό μέλλον. Το βασικό ερώτημα είναι αν η Formula 1 θα εξακολουθεί να δίνει το αντίκρισμα που περιμένει η Toyota για την επένδυσή της.
Αν παραμείνει η κορωνίδα του motorsport και μια γνήσια τεχνολογική πρόκληση, τότε μπορώ να δω ένα μακροχρόνιο και λαμπρό μέλλον για την ομάδα. Αν το σπορ γίνει πολύ βαρετό, ή αν επιβληθούν στο σύστημα πολλά κοινά εξαρτήματα για όλες τις ομάδες, η Formula 1 θα γίνει άλλο ένα κοινό πρωτάθλημα.
Αυτό θα σημαίνει ότι θα απομείνει απλώς ως ένα πεδίο χορηγών και το ενδιαφέρον θα πέσει κατακόρυφα. Επιπλέον, ο (σ.σ.: σύνδεσμος των ομάδων) FOTA έχει πετύχει σημαντική μείωση του κόστους, διατηρώντας παράλληλα το DNA της F1 και αυτό είναι εξαιρετικά ωφέλιμο στο σημερινό οικονομικό κλίμα.
Για το ίδιο θέμα, ο Τ. Yamashina συμπλήρωσε: Η διοίκηση της Toyota Motor Corporation μας ενθαρρύνει να μην παραδοθούμε ποτέ, συνεπώς θα διεκδικούμε διαρκώς τη νίκη. Ακόμα και στο σημερινό οικονομικό κλίμα, η TMC υποστηρίζει την ομάδα μας και όσους την ακολουθούν.
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.