Ισορροπώντας ανάμεσα στις ιδιότητες ενός αυθεντικού race car και στα χαρακτηριστικά ενός street legal τετράτροχου, το GT-R SpecV διεκδικεί επάξια τον τίτλο του υπέρ-αυτοκινήτου.
Περίπου ένα χρόνο μετά το εμπορικό λανσάρισμα του νέου GT-R, η Nissan επαναφέρει στο προσκήνιο το ιαπωνικό supercar, περνώντας στην παραγωγή την βελτιωμένη έκδοση SpecV.
Με σκοπό να καλύψει τις απαιτήσεις όσων αναζητούν προτάσεις με ξεκάθαρο αγωνιστικό προφίλ, η ιαπωνική φίρμα δεν δίστασε να συνεχίσει την εξέλιξη ενός αυτοκινήτου που έχει αποδείξει ήδη την αξία του.
Οι παρεμβάσεις της φίρμας στο μέχρι σήμερα γνωστό GT-R είναι εμφανείς, καθώς στο εξωτερικό τμήμα του αυτοκινήτου έχουν προστεθεί ανθρακονημάτινα αεροδυναμικά βοηθήματα.
Ανάλογη είναι και η εικόνα του εσωτερικό. Η εκτεταμένη χρήση συνθετικών υλικών, σε συνδυασμό με τα ανθρακονημάτινα bucket της Recaro και την απουσία της πίσω σειρά καθισμάτων, δηλώνει ξεκάθαρα την προσπάθεια της Nissan να περιορίσει το βάρος του συνόλου.
Στα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου ξεχωρίζει η νέα μονάδα διαχείρισης του εξακύλινδρου μοτέρ, που έχει αυξήσει την παραγόμενη πίεση από τους δύο υπερσυμπιεστές, ώστε εξασφαλιστεί μεγαλύτερη δυνατή ροπή στις μεσαίες και στις υψηλές στροφές λειτουργίας του κινητήρα.
Παράλληλα, η εξάτμιση διαθέτει, πλέον, επίστρωση τιτανίου, ενώ και τα φρένα έχουν αποκτήσει κεραμική σύνθεση.
To περιορισμένης παραγωγής GT-R θα διατεθεί αποκλειστικά στην ιαπωνική αγορά από μόλις επτά επιλεγμένους αντιπροσώπους της ιαπωνικής φίρμας και η προτεινόμενη τιμή του αγγίζει τα 127.000 ευρώ
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.