Τρίτη 07 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
ΒΜW Σειρά 2 Coupe: Πιστή στις παραδόσεις

ΒΜW Σειρά 2 Coupe: Πιστή στις παραδόσεις

Η υπό εξέλιξη νέα γενιά της Σειράς 2 Coupe θα προσπεράσει τις νέες εμπροσθοκίνητες και τις ακόμα νεότερες ηλεκτρικές επιδιώξεις της BMW, μένοντας πιστή στις παραδόσεις της φίρμας.

Φωτογραφίες: Automedia

H βαυαρική φίρμα εξελίσσει τη νέα γενιά της Σειράς 2 Coupe η οποία βάσει των λήψεων του φωτογραφικού φακού και εξ όσων έχουν γίνει γνωστά θα τιμήσει την πιο παραδοσιακή πλευρά της BMW, εμμένοντας στην πισωκίνητη διάταξη και απέχοντας από τη νέα τάση της υπερμεγέθους γρίλιας που επικρατεί εσχάτως στα νέα μοντέλα των Βαυαρών.

Ανεξαρτήτως της σχεδίασης των «νεφρών» που στην προκειμένη περίπτωση δείχνουν να υιοθετούν ένα κανονικό μέγεθος, στην προκειμένη περίπτωση έχουμε να κάνουμε με μια έκδοση που βρίσκεται κοντά στη βάση της γκάμας του μοντέλου με δεδομένη την μονή οβάλ απόληξη της εξάτμισης στο συγκεκριμένο δοκιμαστικό πρωτότυπο που εντοπίστηκε στον Αρκτικό Κύκλο.

Κατά τα άλλα, το επιμελές καμουφλάζ φαίνεται να κρύβει την τελική μορφή του μοντέλου συμπεριλαμβανομένων των φωτιστικών σωμάτων που έχουν το τελικό design. Στις λεπτομέρειες ξεχωρίζουν οι χειρολαβές των θυρών οι οποίες παραπέμπουν στο αντίστοιχο layout του BMW Concept i4 ενώ στο πίσω τμήμα διακρίνεται ένα μικρό spoiler.

Επίσης αξίζει να σημειωθεί ότι αν και δεν υπάρχουν φωτογραφικά τεκμήρια από το εσωτερικό, η νέα Σειρά 2 Coupe θα υιοθετήσει ένα ανάλογης σχεδίασης ταμπλό με την Σειρά 2 Gran Coupe χωρίς να λείπουν βέβαια οι λεπτομέρειες και οι νέες επιλογές που θα αναδεικνύουν τον πιο σπορ χαρακτήρα της.

Όπως και να έχει με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της συγκεκριμένης έκδοσης, δεδομένο επακόλουθό της θα αποτελεί η Μ2 για την οποία έχουν ήδη διαρρεύσει ορισμένα ενδιαφέροντα στοιχεία. Σύμφωνα με αυτά θα αξιοποιήσει μια παραλλαγή του κινητήρα 3,0 λίτρων S58 ο οποίος εφοδιάζει τις Μ3 και M4 και ο οποίος στην περίπτωση του μικρού coupe αναμένεται να αποδίδει τουλάχιστον 420 ίππους.

Τον κινητήρα θα συνοδεύει η επιλογή ανάμεσα σε ένα μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων για τους πιο σκληροπυρηνικούς αλλά και ενός αυτόματου οκτώ σχέσεων με ενσωματωμένο μετατροπέα ροπής. Επίσης η μετάβαση της Μ2 στην πλατφόρμα CLAR, δεν αποκλείει στο μέλλον και την παρουσία μιας ήπιας υβριδικής έκδοσης αν και δεδομένα δεν πρόκειται να εμφανιστεί εξαρχής.

Sports in

Η παράδοση που… διχάζει το ελληνικό μπάσκετ (vids)

Ο Παναθηναϊκός θέλει να την διατηρήσει και ο Ολυμπιακός να τη σπάσει...

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 07 Μαϊου 2024