Σάββατο 20 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Ερχονται μεγάλες ανατροπές σε Facebook και Instagram

Ερχονται μεγάλες ανατροπές σε Facebook και Instagram

Πως θα σας φαινόταν αν η ροή των φωτογραφιών και των αναρτήσεων στα δημοφιλή Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης όπως το Facebook και το Instagram, δεν εμφανιζόταν με κάθετη κατεύθυνση αλλά με οριζόντια;

Πως θα σας φαινόταν αν η ροή των φωτογραφιών και των αναρτήσεων στα δημοφιλή Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης όπως το Facebook και το Instagram, δεν εμφανιζόταν με κάθετη κατεύθυνση αλλά με οριζόντια; Η αρχή της οριζόντιας πλοήγησης είχε γίνει με το Snapchat και στη συνέχεια το Instagram ήταν αυτό που δημιούργησε τα δημοφιλή Stories στα οποία μετακινούμαστε κινούμενοι δεξιά και αριστερά. Πρόσφατες έρευνες έδειξαν ότι οι χρήστες, προτιμούν το «σερφάρισμα» στα Stories για λόγους ευκολίας κίνησης του δάχτυλου, της ταχύτητας και της περισσότερης πληροφορίας που λαμβάνουν σε αναλογία με το χρόνο παραμονής στο Μέσο.

Τα Stories δεν άργησαν να μεταπηδήσουν στο Facebook (όχι με ιδιαίτερη επιτυχία) καθώς πρόκειται για Μέσο που δεν επιλέγεται κατά κόρον για προβολή φωτογραφιών.

Μαζί με την συρτή κίνηση του αντίχειρα (συνήθως), οι εταιρείες αποδέχονται σταδιακά ότι οι χρήστες προτιμούν τις ευκολότερες κινήσεις για αυτό άλλωστε δοκιμάζουν συνεχώς αλλαγές στα προϊόντα τους. Ένα πρόσφατο τεστ από το Instagram, δοκίμαζε την ολική μετατροπή του σε ένα και μοναδικό καρέ το οποίο απλώς με το άγγιγμα του δαχτύλου θα μεταπηδούσε στην επόμενη ανάρτηση.

Πανομοιότυπο μοτίβο, σκέφτεται να υιοθετήσει και το YouTube που με επιλεκτική εφαρμογή, θα ξεκινήσει το λεγόμενο swipey watch μέσω του οποίου θα μετακινήσει επίσης με ένα «χτύπημα» ανάμεσα σε βίντεο.

Δεν είναι λίγοι αυτοί που υποστηρίζουν ότι τα Social Media μας έχουν καταστήσει πιο νωθρούς στη καθημερινή μας ζωή και κάτι τέτοιο δείχνει να επιβεβαιώνεται από τις παραπάνω κινήσεις. Από την κίνηση του σώματος, περιοριστήκαμε στην κίνηση ενός και μόνο δάχτυλου και πλέον συζητιέται πως θα περιοριστεί και αυτή στο ελάχιστο. Φυσικά, η ευκολία της πλοήγησης, συμφέρει τα Μέσα αλλά και τις εταιρείες που διαφημίζονται σε αυτά, καθώς περισσότερη –και πιο άνετη- πλοήγηση ισούται με περισσότερη διαφημιστική έκθεση.

Θα φτάσουμε όμως άραγε στο σημείο που η πλοήγηση θα γίνεται σχεδόν μηχανικά και ακόμη και χωρίς την κίνηση του δαχτύλου; Θέμα χρόνου πιθανολογείται καθώς η κίνηση του ματιού και οι φωνητικές εντολές είναι έτοιμες να μπουν δυναμικά στο παιχνίδι…

Sports in

Η UEFA αποθέωσε τον Ολυμπιακό για τις δύο προκρίσεις (pic)

Η UEFA με ποστάρισμά της στάθηκε και στην ομάδα Νέων του Ολυμπιακού, αλλά και στην ομάδα των ανδρών για τις δύo ευρωπαϊκές προκρίσεις μέσα σε λιγότερο από 20 ώρες στην διαδικασία των πέναλτι

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 20 Απριλίου 2024