Ο «Αμφιτρύων» του Μολιέρου σε σκηνοθεσία Λ.Βογιατζή στην Επίδαυρο
Με το έργο «Αμφιτρύων» του Μολιέρου επανέρχεται ο Λευτέρης Βογιατζής στο Εθνικό Θέατρο. Η παράσταση με πρωταγωνιστές τους Αμαλία Μουτούση, Γιώργο Γάλλο, Νίκο Κουρή, Δημήτρη Ήμελλο, Χρήστο Λούλη, Εύη Σαουλίδου και Στεφανία Γουλιώτη θα ανέβει στο Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου στις 4 και 5 Αυγούστου και στη συνέχεια θα κάνει περιοδεία σε όλη την Ελλάδα.
Με το έργο «Αμφιτρύων» του Μολιέρου επανέρχεται ο Λευτέρης Βογιατζής στο Εθνικό Θέατρο.
Η παράσταση με πρωταγωνιστές τους Αμαλία Μουτούση, Γιώργο Γάλλο, Νίκο Κουρή, Δημήτρη Ήμελλο, Χρήστο Λούλη, Εύη Σαουλίδου και Στεφανία Γουλιώτη θα ανέβει στο Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου στις 4 και 5 Αυγούστου και στη συνέχεια θα κάνει περιοδεία σε όλη την Ελλάδα.
Ο Μολιέρος εμπνέεται από την ελληνική μυθολογία, στηρίζεται δεξιοτεχνικά πάνω στον Αμφιτρύωνα του Πλαύτου και μεταπλάθει τον μύθο του Αμφιτρύωνα και της Αλκμήνης σε μια απολαυστική κωμωδία. Ο Δίας παίρνει τη μορφή του Αμφιτρύωνα για να τρυπώσει στο κρεβάτι της γυναίκας του Αλκμήνης και ο Ερμής τη μορφή του κωμικού υπηρέτη του Σωσία.
Όταν όμως εμφανίζεται ο πραγματικός Αμφιτρύωνας, τη θεϊκή παρέμβαση θα ακολουθήσει το χάος: άλλοτε διασκεδαστικό και άλλοτε επικίνδυνο, γεμάτο ίντριγκες, ανατροπές, πάθη και χιούμορ.
Γραμμένη το 1668, η κωμωδία του Μολιέρου παρουσιάζεται για δεύτερη φορά από το Εθνικό Θέατρο – η πρώτη ήταν το 1948 σε σκηνοθεσία Δημήτρη Ροντήρη.
Ο Γάλλος κωμωδιογράφος θίγει έμμεσα τις ερωτικές περιπέτειες του Βασιλιά Λουδοβίκου 14ου ενώ σατιρίζει τον αμοραλισμό των ισχυρών και την δουλική συμπεριφορά όσων τους περιβάλλουν.
Στις 10 Αυγούστου η παράσταση θα ανέβει στο Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων στην Καβάλα, στις 27 Αυγούστου στο Θέατρο Δάσους στη Θεσσαλονίκη, στις 31 Αυγούστου στο Θέατρο Βράχων στον Βύρωνα, στις 2 Σεπτεμβρίου στο Παλαιό Ελαιουργείο της Ελευσίνας, ενώ στις 7 Σεπτεμβρίου θα παρουσιαστεί στην Κύπρο.
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.