Περικοπές στις δαπάνες για τηλεφωνήματα στην Ελλάδα, προβλέπει έρευνα της ΙΒΜ
Περικοπή των δαπανών για επικοινωνία σε ποσοστό που φτάνει ακόμα και το 61% περιλαμβάνεται στον προϋπολογισμό των Ελλήνων, σύμφωνα με έρευνα της ΙΒΜ. Το 61% των συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας, και περισσότεροι από τους μισούς συνδρομητές σταθερής τηλεφωνίας και ADSL αναμένεται να μειώσουν τις δαπάνες τους.
Περικοπή των δαπανών για επικοινωνία σε ποσοστό που φτάνει ακόμα και το 61% περιλαμβάνεται στον προϋπολογισμό των Ελλήνων, σύμφωνα με έρευνα της ΙΒΜ. Το 61% των συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας, και περισσότεροι από τους μισούς συνδρομητές σταθερής τηλεφωνίας και ADSL αναμένεται να μειώσουν τις δαπάνες τους.
Στην Ελλάδα, πολλοί καταναλωτές θα πραγματοποιήσουν μετάβαση ή θα αυξήσουν τη χρήση των εναλλακτικών υπηρεσιών επικοινωνίας, όπως η φωνητική επικοινωνία μέσω IP (voice over IP) και τα κοινωνικά δίκτυα.
Η κοινωνική δικτύωση έχει εξελιχθεί σε βασικό μέσο επικοινωνίας για τους περισσότερους Έλληνες καταναλωτές, με το 87% να το χρησιμοποιούν σε εβδομαδιαία βάση. Το 84% των καταναλωτών μικρότερης ηλικίας (κάτω των 25 ετών) πραγματοποιούν ακόμη και καθημερινή πρόσβαση στα κοινωνικά δίκτυα.
Σε υψηλά επίπεδα κυμαίνεται επίσης, η χρήση της ροής/λήψης βίντεο από το Internet. Το 46% των καταναλωτών που έλαβαν μέρος στην έρευνα προβάλλουν streaming video ή μεταφορτώνουν βίντεο από το YouTube και άλλες ιστοσελίδες με βίντεο σε καθημερινή βάση.
Η ίδια έρευνα αποκαλύπτει ακόμα ότι είναι υψηλό το ποσοστό των συνδρομητών (19%) που δήλωσαν ότι τις περισσότερες φορές δεν μπορούν να κατανοήσουν το λογαριασμό και, ακόμη χειρότερα, το 17% πιστεύει ότι τις περισσότερες φορές οι χρεώσεις είναι ανακριβείς.
Η έρευνα του IBM Institute for Business Value έγινε πρόσφατα σε δείγμα 13.000 καταναλωτών σε 24 χωρες.