Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Ποινή στον M. Schumacher, έφεση της Mercedes GP

Ποινή στον M. Schumacher, έφεση της Mercedes GP

Ο Γερμανός τιμωρήθηκε με ποινή 20 δευτ. για την προσπέραση στον F. Alonso στην τελευταία στροφή του αγώνα, αλλά η Mercedes GP υποστηρίζει ότι ο Σούμι δεν έκανε τίποτα παράνομο.

Η Mercedes GP άσκησε έφεση στην απόφαση των αγωνοδικών του GP Μονακό να επιβάλλουν ποινή 20 δευτερολέπτων στον Michael Schumacher για την προσπέραση του Γερμανού στον Fernando Alonso στην τελευταία στροφή του αγώνα, αμέσως μετά την έξοδο του οχήματος ασφαλείας.


Η απόφαση των αγωνοδικών, στους οποίος περιλαμβάνονταν και -ο πρώην αντίπαλος του Γερμανού- Damon Hill, έριξε τον 41χρονο από την 6η στην 12η θέση της κατάταξης, καθώς ο F. Alonso ανέκτησε την έκτη θέση και οι N. Rosberg, A. Sutil, V. Liuzzi, S. Buemi και J. Alguersuari που τον ακολούθησαν κέρδισαν από μία.


Ωστόσο, για να είναι οριστικά τα αποτελέσματα θα πρέπει να εκδικαστεί η έφεση της Mercedes GP από το Δικαστήριο Εφέσεων της FIA, καθώς ο νέος πρόεδρος της Ομοσπονδίας (και πρώην αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari) Jean Todt θα επηρεάσει για πρώτη φορά υπόθεση που αφορά στην πρώην ομάδα του.


Για τέσσερις ώρες μετά το τέλος του GP Μονακό υπήρχε διχογνωμία μεταξύ της Mercedes GP και της Ferrari. Τρεις γύρους πριν το τέλος του αγώνα, η σύγκρουση των Jarno Trulli (Lotus) και Karun Chandhok (Hispania) έφερε στην πίστα το όχημα ασφάλειας, το οποίο αποχώρησε στον τελευταίο γύρο, δύο στροφές πριν το τέλος.


Σύμφωνα με το άρθρο 40.13 του διεθνούς αγωνιστικού κώδικα αν ο αγώνας τελειώσει υπό το όχημα ασφάλειας, τότε αυτό θα επιστρέψει στα πιτς στον τελευταίο γύρο και τα μονοθέσια οφείλουν να τερματίσουν σε σχηματισμό, χωρίς προσπεράσεις.


Το επιχείρημα της Mercedes GP, που εκφράζεται από τον πολύπειρο διευθυντή της Ross Brawn, είναι ότι ποτέ δεν υπήρξε εντολή για τερματισμό υπό το όχημα ασφάλειας και ότι η ομάδα έλαβε το μήνυμα ότι η πίστα καθάρισε και ότι ο αγώνας επανεκκινεί κανονικά, έστω και για λίγα μέτρα μέχρι την καρό σημαία.


Ο Βρετανός είπε, συγκεκριμένα: Δεν υπήρξε καμία οδηγία ότι ο αγώνας θα τερματίσει υπό το όχημα ασφαλείας. Ένα λεπτό πριν τον τερματισμό μας δόθηκε το μήνυμα ότι η πίστα είναι καθαρή και ότι το όχημα ασφαλείας θα βγει στον τελευταίο γύρο, οπότε ο αγώνας δεν θα τερματίσει υπό το όχημα ασφαλείας.


Είναι πολύ σημαντικός ο διαχωρισμός. Φοβάμαι ότι ο Fernando κοιμήθηκε λίγο, κατέληξε ο Βρετανός. Ωστόσο, ο Fernando Alonso υποστηρίζει ότι ρώτησε πολλές φορές την ομάδα του από τη ραδιοεπικοινωνία αν μπορεί να επιχειρήσει να περάσει τον Lewis Hamilton μετά την έξοδο του οχήματος ασφαλείας και η Scuderia του απάντησε αρνητικά.


Η Mercedes GP έδωσε το αντίθετο μήνυμα τόσο στον Michael Schumacher όσο και στον Nico Rosberg, όπως τονίζει ο πρώτος: Μας δόθηκε το μήνυμα ότι η πίστα είναι καθαρή και ότι το όχημα ασφάλειας βγαίνει και όταν βγαίνει αυτό το μήνυμα σημαίνει ότι επιστρέφουμε σε αγωνιστικές συνθήκες. Δεν υπήρχε πια ανάγκη για όχημα ασφάλειας και άδραξα την ευκαιρία.


auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο