Ράλι Ιορδανίας 2010: Νίκη ακραίας τακτικής του S. Loeb
Ο Γάλλος κέρδισε και αύξησε το προβάδισμά του στους 25 βαθμούς, καθώς οι Citroen και Ford άλλαξαν τους κανόνες του παιχνιδιού. Δείτε τις φωτογραφίες.
Ο Sebastien Loeb πέτυχε τη δεύτερη φετινή του νίκη στον 3ο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι 2010 κερδίζοντας στην Ιορδανία κι έτσι αύξησε το βαθμολογικό του προβάδισμα στους 25 βαθμούς από τον Jari Matti Latvala και στους 31 από τον Mikko Hirvonen.
Η νίκη του Γάλλου έναντι του πλησιέστερου αντιπάλου του, J.M. Latvala, συνοδεύθηκε από στρατηγικές κινήσεις της Citroen και της Ford που σήμερα το πρωί, στο ξεκίνημα του τρίτου και τελευταίου σκέλους του αγώνα, προκάλεσαν εντάσεις μεταξύ των δύο εργοστασιακών ομάδων του σπορ.
Όπως προέβλεπε η κατάταξη της Παρασκευής (2/04), ο S. Loeb θα άνοιγε σήμερα το δρόμο εκκινώντας πρώτος στις Ειδικές Διαδρομες, εμπρός από τους Sebastien Ogier και J.M. Latvala. Έτσι, ο Γάλλος θα έχανε χρόνο γλιστρώντας στο απάτητο χώμα, ενώ ο Φινλανδός θα είχε πιο καθαρό δρόμο για να κινηθεί αρκετά ταχύτερα.
Ωστόσο, το τελευταίο πρωί σήμερα ο Sebastien Ogier της Citroen Junior δέχθηκε ποινή καθυστερημένης εξόδου από το Service Park λόγω ηλεκτρικού προβλήματος – κάτι που θα τον έριχνε πίσω από τον J.M. Latvala στη σειρά εκκίνησης των Ειδικών Διαδρομών.
Η Ford -που αργότερα άφησε να εννοηθεί ότι δεν πείστηκε ότι ο S. Ogier αντιμετώπισε όντως ηλεκτρικό πρόβλημα στη C4 WRC- ανέδρασε άμεσα, βάζοντας τον Mikko Hirvonen (που επέστρεψε μετά την εγκατάλειψη της Παρασκευής) να τσεκάρει πολύ νωρίς στην πρώτη Ειδική, για να ξεκινά μπροστά από τον J.M. Latvala και να του καθαρίζει το δρόμο!
Το θέμα έφτασε στα άκρα όταν η Citroen έκανε ακριβώς το ίδιο με τον S. Ogier: Του έδωσε την εντολή να τσεκάρει ακόμα πιο νωρίς, να δεχθεί ποινή συνολικά οκτώ λεπτών (!), ώστε να εκκινεί νωρίτερα ακόμα κι από τον S. Loeb για να καθαρίζει το δρόμο για τον Γάλλο.
Έτσι, με τον Sebastien Ogier να λειτουργεί ως σκούπα, ο Sebastien Loeb δεν είχε κανένα πρόβλημα να διατηρήσει το προβάδισμα μισού λεπτού -που είχε οικοδομήσει στο τέλος της δεύτερης μέρας- μέχρι τη ράμπα του τερματισμού στη Νεκρά Θάλασσα.
Οι Petter Solberg και Dani Sordo της Solberg Citroen και της εργοστασιακής Citroen αντίστοιχα δεν κατάφεραν να μείνουν στο παιχνίδι της κορυφής, παρότι εκκινούσαν από ευνοϊκές θέσεις στο δεύτερο σκέλος της Παρασκευής.
Ο Sebastien Ogier τερμάτισε έκτος παρά τις συνεχόμενες ποινές που δέχθηκε, ενώ ο Kimi Raikkonen (Citroen Junior) αυτή τη φορά έμεινε μακριά από μπελάδες και συγκέντρωσε πολύτιμη εμπειρία τερματίζοντας το δυσκολότερο αγώνα που έχει συμμετάσχει μέχρι στιγμής.
ΡΑΛΙ ΙΟΡΔΑΝΙΑΣ 2010 – ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
1. Loeb-Elena (Citroen) 3:51:35.9
2. Latvala-Anttila (Ford) +35.8
3. P.Solberg-Mills (Solberg Citroen) +1:11.8
4. Sordo-Marti (Citroen) +1:49.3
5. Wilson-Martin (Stobart Ford) +8:24.3
6. Ogier-Ingrassia (Citroen Junior) +10:26.4
7. Villagra-Perez Companc (Munchis Ford) +11:28.0
8. Raikkonen-Lindstrom (Citroen Junior) +12:31.0
9. H.Solberg-Minor (Stobart Ford) +14:08.6
10. Pons-Haro (Ford Fiesta S2000) +18:33.9
auto.in.gr
- Συρία: Αεροπορικοί βομβαρδισμοί της Ιορδανίας εναντίον κυκλωμάτων διακίνησης ναρκωτικών
- Ονδούρα: Η κυβέρνηση Τραμπ «συνεχάρη» τον εκλεκτό της νέο πρόεδρο της χώρας
- Βόρεια Κορέα: Εκτόξευση νέου τύπου πυραύλου μεγάλου βεληνεκούς και παρουσίαση πυρηνοκίνητου υποβρυχίου
- Παναθηναϊκός: Στις 39.074 θέσεις η τελική χωρητικότητα του νέου γηπέδου στον Βοτανικό
- Ονδούρα: Ο εκλεκτός του Τραμπ αναδεικνύεται πρόεδρος σε μια αμφισβητούμενη διαδικασία
- Ρεβεγιόν στα πιο διάσημα εστιατόρια του κόσμου
- Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Πέμπτη 25.12.2025]
- Νέο ιστορικό υψηλό για S&P 500 και Dow Jones στη Wall Street
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις






![Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Πέμπτη 25.12.2025]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/evgeni-tcherkasski-bE4C_M7M4xY-unsplash-1-315x220.jpg)

























































Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442