Ίλιγγο προκαλούν τα πόσα που πληρώθηκαν από εταιρείες, για να παρουσιάσουν τα προϊόντα τους στα πολλά διαφημιστικά διαλείμματα κατά την διάρκεια του Super Bowl.
To Super Bowl δεν είναι απλώς ένα αθλητικό γεγονός που κρίνει τον τίτλο στο NFL, αλλά ένα τηλεοπτικό γεγονός που αποτελεί το πιο εμπορικό show στον πλανήτη. Κάθε χρόνο οι εταιρείες «σφάζονται» για λίγο τηλεοπτικό χρόνο στα διαλείμματα του προγράμματος που διαρκεί πάνω από τέσσερις ώρες.
Ενδεικτικά και όπως αναφέρει η έγκυρη ιστοσελίδα Statista, στο φετινό Super Bowl καταγράφηκε ρεκόρ στο κόστος των διαφημίσεων με τις εταιρείες να πληρώνουν κατά μέσο όρο 7 εκατομμύρια δολάρια για ένα σποτάκι 30 δευτερολέπτων καταρρίπτοντας το περσινό ρεκόρ που ήταν τα 6,5 εκατομμύρια δολάρια. Το 2002 το μέσο κόστος μιας διαφήμισης ανερχόταν στα 2,2 εκατομμύρια δολάρια και έκτοτε, με εξαίρεση δύο χρονιές που υπήρξε μείωση, οι τιμές ακολουθούν την ανιούσα.
Σύμφωνα με έρευνα, το 79% των τηλεθεατών (για τους οποίους, ειδικά στην Αμερική, το Super Bowl αποτελεί τηλεοπτικό θεσμό)αντιμετωπίζει τις διαφημίσεις ως ξεχωριστό θέαμα ενώ το 71% πως πραγματικά τις απολαμβάνει.
Χάρη σε δύο γκολ του Ραφίνια (70′, 86′) η Μπαρτσελόνα «λύγισε» με 2-0 την μαχητική Οσασούνα στο «Καμπ Νου» και απέκτησε διαφορά επτά βαθμών από τη 2η Ρεάλ Μαδρίτης.
Με 14/28 τρίποντα, πρώτο σκόρερ τον Ρογκαβόπουλο με 5/5 από τα 6,75μ. και τους Γιουρτσεβέν (17π.), Τολιόπουλο (14π.) και Γκραντ (13π.) άξιους συμπαραστάτες ο Παναθηναϊκός συνέτριψε την ΑΕΚ στα Λιόσια
Πετυχαίνοντας δύο γκολ μέσα σε διάστημα μόνο έξι λεπτών η Μπάγερ Λεβερκούζεν νίκησε με 2-0 την Κολωνία και τέθηκε ξανά σε... τροχιά Champions League στην Bundesliga.