Ίλιγγο προκαλούν τα πόσα που πληρώθηκαν από εταιρείες, για να παρουσιάσουν τα προϊόντα τους στα πολλά διαφημιστικά διαλείμματα κατά την διάρκεια του Super Bowl.
To Super Bowl δεν είναι απλώς ένα αθλητικό γεγονός που κρίνει τον τίτλο στο NFL, αλλά ένα τηλεοπτικό γεγονός που αποτελεί το πιο εμπορικό show στον πλανήτη. Κάθε χρόνο οι εταιρείες «σφάζονται» για λίγο τηλεοπτικό χρόνο στα διαλείμματα του προγράμματος που διαρκεί πάνω από τέσσερις ώρες.
Ενδεικτικά και όπως αναφέρει η έγκυρη ιστοσελίδα Statista, στο φετινό Super Bowl καταγράφηκε ρεκόρ στο κόστος των διαφημίσεων με τις εταιρείες να πληρώνουν κατά μέσο όρο 7 εκατομμύρια δολάρια για ένα σποτάκι 30 δευτερολέπτων καταρρίπτοντας το περσινό ρεκόρ που ήταν τα 6,5 εκατομμύρια δολάρια. Το 2002 το μέσο κόστος μιας διαφήμισης ανερχόταν στα 2,2 εκατομμύρια δολάρια και έκτοτε, με εξαίρεση δύο χρονιές που υπήρξε μείωση, οι τιμές ακολουθούν την ανιούσα.
Σύμφωνα με έρευνα, το 79% των τηλεθεατών (για τους οποίους, ειδικά στην Αμερική, το Super Bowl αποτελεί τηλεοπτικό θεσμό)αντιμετωπίζει τις διαφημίσεις ως ξεχωριστό θέαμα ενώ το 71% πως πραγματικά τις απολαμβάνει.
Ο Ερνέστο Βαλβέρδε έδωσε μία αποστομωτική απάντηση στον Δήμαρχο της Ουρένσε που κατηγόρησε την Μπιλμπάο για ξενοφοβία, καθώς στο ρόστερ της έχει μόνο Βάσκους παίκτες.
Aγώνες κανονικής περιόδου το 2026 και το 2028 - Η Γερμανία εξελίσσεται σε στρατηγικό κόμβο για την ανάπτυξη του αμερικανικού football (NFL) στην Ευρώπη
Ο πρώην προπονητής του Παναθηναϊκού και άλλοτε συνεργάτης του Φρανκ Ράικαρντ στην Μπαρτσελόνα επιστρέφει στους πάγκους των εθνικών ομάδων για τη μεγαλύτερη πρόκληση στην ιστορία του ποδοσφαίρου του Σουρινάμ.