Μόλις τρεις ταινίες κυκλοφορούν αυτή την εβδομάδα στις κινηματογραφικές αίθουσες. Η νέα ταινία του Ασγκάρ Φαραντί ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες κινηματογραφικές πρεμιέρες. Ο ιρανός σκηνοθέτης παραδίδει άλλη μία ταινία – ανατομία της ανθρώπινης ψυχής, ενώ ο Μπεν Άφλεκ επιστρέφει στο λογοτεχνικό σύμπαν του Ντένις Λεχέιν με μία ταινία που εκτυλίσσεται την εποχή της ποτοαπαγόρευσης.
Ο Εμποράκος
(4/5)
Ένα ζευγάρι ηθοποιών που ζει στην Τεχεράνη αναγκάζεται να μετακομίσει, έπειτα από έναν σεισμό. Όταν η σύζυγος δέχεται επίθεση στο νέο σπίτι, η σχέση τους αλλάζει. Την ίδια στιγμή, ασχολούνται με το ανέβασμα της παράστασης «Ο Θάνατος του Εμποράκου».Ο Φαραντί επιστρέφει στην πατρίδα του, το Ιράνμε μία ταινία με ήρωες και πάλι μεσοαστούς, σε ένα δράμα χαρακτήρων όπου τα συναισθήματα βράζουν κάτω από την επιφάνεια. Ο Φαραντί αντιπαραβάλλει την ιστορία του ζευγαριού με το θεατρικό του Άρθουρ Μίλερ και πολύ επιτυχημένα τοποθετεί στο επίκεντρο της ιστορίας έναν ηθοποιό: έναν άνθρωπο που υποκρίνεται κατ΄επάγγελμα, ο οποίος, όμως, δεν μπορεί να υποκριθεί στην πραγματικότητα.
(2/5) Ο Μπεν Άφλεκ σκηνοθετεί και πρωταγωνιστεί στη μεταφορά του μυθιστορήματος του Ντένις Λεχέιν, «Live by Night» -σημειώνεται ότι το «Gone Baby Gone» του Μπεν Άφλεκ βασιζόταν και αυτό σε μυθιστόρημα του Λεχέιν. Ιρλανδός, γιος ενός αστυνομικού, είναι μέλος μιας συμμορίας στη Βοστόνη και μπλέκεται σε έναν πόλεμο μεταξύ συμμοριών. Η ταινία εκτυλίσσεται την εποχή της ποτοαπαγόρευσης και από άποψη αναπαράστασης της εποχής είναι εντυπωσιακή: κοστούμια, σκηνικά, αντικείμενα όλα χρησιμοποιούνται για την αναβίωση μιας πολυκινηματογραφημένης περιόδου. Ωστόσο, o Μπεν Άφλεκ φαίνεται να ενδιαφέρεται περισσότερο για τα κοστούμια των ηρώων του, παρά για το χτίσιμο των χαρακτήρων. Οι ήρωες της ταινίας μοιάζουν χάρτινοι και παρά τις φιλότιμες προσπάθειες από ηθοποιούς όπως ο Κρις Κούπερ και η Ελ Φάνινγκ, η ταινία δεν καταφέρνει να κρατήσει το ενδιαφέρον του θεατή. Δεν βοηθάει και η ερμηνεία του Μπεν Άφλεκ σε έναν ρόλο που δεν του ταιριάζει.
Μία παρέα φοιτητών ανακαλύπτει σε ένα παλιό κομοδίνοένα όνομα που σύντομα αποδεικνύεται ιδιαίτερα επικίνδυνο.Οι νεαροί δεν πρέπει να το σκεφτούν ή να το πουν, καθώς αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε αιματοχυσία.Μια ιδέα που δεν ξεκινά με τις καλύτερες προϋποθέσεις γίνεται ένα αδιάφορο θρίλερ που δεν έχει την ικανότητα ούτε να σε φοβίσει, ούτε καν να σε εκπλήξει.
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.
Σύνταξη
WIDGET ΡΟΗΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝΗ ροή ειδήσεων του in.gr στο site σας