«Χτίζοντας ένα άλλο σχολείο…» διήμερο συνέδριο των Εκπαιδευτηρίων «Πολύτροπη Αρμονία»
Τα Εκπαιδευτήρια «Πολύτροπη Αρμονία» διοργανώνουν διήμερο συνέδριο με θέμα «Χτίζοντας ένα άλλο σχολείο…» την Παρασκευή 7 και το Σάββατο 8 Φεβρουαρίου (Πνευματικό Κέντρο Δήμου Αθηναίων «Αντώνης Τρίτσης», Ακαδημίας 50).
Τα Εκπαιδευτήρια «Πολύτροπη Αρμονία» διοργανώνουν διήμερο συνέδριο με θέμα «Χτίζοντας ένα άλλο σχολείο…» την Παρασκευή 7 και το Σάββατο 8 Φεβρουαρίου (Πνευματικό Κέντρο Δήμου Αθηναίων «Αντώνης Τρίτσης», Ακαδημίας 50).
Ειδικότερα την Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου (16:30 έως 21:00) η συζήτηση αφορά τις Ανθρωπιστικές Επιστήμες στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (αρχαία και νέα ελληνικά, λογοτεχνία, ιστορία) και το Σάββατο 8 Φεβρουαρίου (10:00 έως 17:00) τις Θετικές και Κοινωνικές Επιστήμες (μαθηματικά, φυσικές επιστήμες, κοινωνικοοικονομικές) όπως και τα συμπεράσματα του διημέρου.
Στη διάρκεια των εργασιών θα κατατεθούν προτάσεις εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας και της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, Επιστημονικών Ενώσεων και προσώπων για τους στόχους και το πρόγραμμα σπουδών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Για το λόγο αυτό έχει προβλεφθεί ικανός χρόνος για τις τοποθετήσεις και των συμμετεχόντων.
Το συνέδριο με τις προτάσεις που θα ακουστούν έχει ως σκοπό έναν ανοιχτό και απροκατάληπτο διάλογο για το σοβαρό θέμα του μορφωτικού αποτελέσματος που έχει και θέλουμε να έχει η Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση όπως αυτό επιδιώκεται μέσα από ένα ανανεωμένο και τελεσφόρο πρόγραμμα σπουδών.
Ο πλουραλισμός και η ποικιλία των απόψεων είναι προϋποθέσεις για τη δημιουργία ενός άλλου σχολείου. Γι’ αυτό το λόγο είναι επιθυμητός ο δημιουργικός αντίλογος, η τεκμηριωμένη διαφωνία και οι ρηξικέλευθες προτάσεις. Όπως, εξάλλου, είναι προφανές οι προτάσεις δεν είναι δυνατόν να εξαντλήσουν το θέμα• μπορούν ωστόσο να αποτελέσουν την αφετηρία για τις αναγκαίες τομές στα εκπαιδευτικά μας πράγματα.
Συνδιοργάνωση: Ε. Νικολουδάκης και Χρ. Παπαζήση, Σχολικοί Σύμβουλοι της Γ΄ Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αθήνας
Το εκπαιδευτικό συνέδριο γίνεται υπό την αιγίδα του ΥΠΑΙΘ