Ο οίκος Veuve Clicquot «παραδίδει» μαθήματα παραγωγής του πιο αριστοκρατικού κρασιού
Η σαμπάνια είναι ο μύθος του κρασιού. Συνώνυμος του στυλ, ο οίκος Veuve Clicquot εκπροσωπεί επάξια τη γαλλική φινέτσα και κατακτά τον πλανήτη με τον κοσμοπολίτικο χαρακτήρα του. Με έδρα τη Reims, τη μεγαλύτερη πόλη της Καμπανίας, σε απόσταση 129 χλμ. από το Παρίσι, ο γνωστός οίκος σαμπάνιας ιδρύθηκε το 1772 από τον Philippe Clicquot, […]
Η σαμπάνια είναι ο μύθος του κρασιού. Συνώνυμος του στυλ, ο οίκος Veuve Clicquot εκπροσωπεί επάξια τη γαλλική φινέτσα και κατακτά τον πλανήτη με τον κοσμοπολίτικο χαρακτήρα του.
Με έδρα τη Reims, τη μεγαλύτερη πόλη της Καμπανίας, σε απόσταση 129 χλμ. από το Παρίσι, ο γνωστός οίκος σαμπάνιας ιδρύθηκε το 1772 από τον Philippe Clicquot, ο οποίος παρέδωσε λίγα χρόνια αργότερα τα ηνία της επιχείρησης στη νύφη του Madame Clicquot Ponsardin, που ακολούθως απογείωσε τη φήμη του. Η μεγάλη κυρία της σαμπάνιας υπήρξε πρωτοπόρος στην παραγωγή και αποτέλεσε πρότυπο επιχειρηματία, αφού το 1816 εφηύρε μία επαναστατική μέθοδο, τη remuage – χρησιμοποιείται ακόμη και σήμερα από όλους τους οίκους – που καθιστά το απόσταγμα όσο το δυνατόν πιο καθαρό και διαυγές.
Η Veuve Clicquot είναι διάσημη για την ποιότητά της, χρησιμοποιεί ως βάση τον πρώτο, πιο καλό χυμό, και επενδύει σε μια παρατεταμένη περίοδο παλαίωσης. Οι σαμπάνιες είναι παλαιωμένες για τουλάχιστον 30 μήνες – χρόνος που είναι ο διπλάσιος από αυτόν που προβλέπουν οι κανονισμοί για την παραγωγή σαμπάνιας –, ενώ τα vintage ωριμάζουν προσεκτικά στα κελάρια για 5 ως 10 έτη. Το 1909, μάλιστα, ο οίκος αγόρασε και τα παλιά λατομεία κιμωλίας της περιοχής Saint-Nicaise, για να τα μετατρέψει σε ησυχαστήριο της σοδειάς του, που συγκαταλέγεται ανάμεσα στις κορυφαίες στον κόσμο. Οι αποθήκες, ένας λαβύρινθος σκιάς και φωτός με τους ανοιχτόχρωμους τοίχους σημαδεμένους από τα αποτυπώματα των δημιουργών τους, αποτελούν πόλο έλξης για τους απανταχού ταξιδιώτες και διηγούνται με τον καλύτερο τρόπο την ιστορία της Veuve Clicquot. Άλλωστε, οι λευκές, οι ροζέ και οι vintage δημιουργίες που βγαίνουν από τα συγκεκριμένα κελάρια ανταποκρίνονται στα υψηλά στάνταρ ποιότητας, απευθύνονται στο πιο εκλεκτό γούστο και επαληθεύουν με τον καλύτερο τρόπο το μότο του οίκου «Μόνο μία ποιότητα, η καλύτερη».
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.
Σύνταξη
WIDGET ΡΟΗΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝΗ ροή ειδήσεων του in.gr στο site σας