Κυριακή 07 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Ευρεία αεροδυναμική αναβάθμιση της Mercedes W02 στη Βαρκελώνη

Ευρεία αεροδυναμική αναβάθμιση της Mercedes W02 στη Βαρκελώνη

Η Mercedes GP φέρεται να έχει υιοθετήσει δύο από τις κρισιμότερες φετινές αεροδυναμικές ιδέες στο σχεδιασμό του μονοθεσίου της ενόψει του GP Ισπανίας (22/05) και ευελπιστεί ότι -βρίσκοντας λύσεις και στο θέμα της διαχείρισης των ελαστικών στον αγώνα- θα πλησιάσει ακόμα περισσότερο στην κορυφή της Formula 1.

Μια σειρά πολύ σημαντικών αεροδυναμικών αναβαθμίσεων, που περιλαμβάνει εκτός των άλλων ελαστική εμπρός πτέρυγα και εξατμίσεις με απολήξεις στο πλάι του μονοθεσίου, φέρεται να έχει ετοιμάζει η Mercedes GP για να πλησιάσει ακόμα περισσότερο την ταχύτητα της Red Bull RB7 στο GP Ισπανίας (22/05).

Η ελαστική εμπρός πτέρυγα είναι ένα από τα «κλειδιά» της επιτυχίας της RB7, ενώ η δρομολόγηση των απολήξεων της εξάτμισης μπροστά από τους πλευρικούς αεραγωγούς είναι αντίστοιχα μια άκρως αποδοτική ιδέα, που επινόησε για το φετινό της μονοθέσιο η Renault GP.

Ένα κρίσιμο ζήτημα για τη Mercedes GP, αν φυσικά ευσταθούν τα δημοσιεύματα, είναι να αφομοιώσει αυτές τις σχεδιαστικές λύσεις στο μονοθέσιο W02 – το οποίο ήδη άφησε υποσχέσεις για την ταχύτητά του στα δύο τελευταία φετινά Grand Prix.

Ο Αγωνιστικός Διευθυντής, Ross Brawn, επιβεβαίωσε ότι η W02 θα είναι αναβαθμισμένη στη Βαρκελώνη, μιλώντας στο γερμανικό περιοδικό Auto Motor und Sport: «Για τη Βαρκελώνη έχουμε ορισμένα νέα αεροδυναμικά εξαρτήματα, τα οποία θα ανεβάσουν την απόδοσή μας».

Ο Nico Rosberg, που ήταν ο πλησιέστερος στη Red Bull από άποψη απόλυτης ταχύτητας στις δοκιμές κατάταξης της Κωνσταντινούπολης, συμπλήρωσε: «Οι περισσότερες ομάδες θα έχουν νέα εξαρτήματα, αλλά εκτιμώ ότι τα δικά μας θα είναι καλύτερα των άλλων και θα μας ανεβάσουν λίγο πιο κοντά στην κορυφή».

Πάντως, πέραν των αεροδυναμικών αναβαθμίσεων που χαρίζουν απόλυτη ταχύτητα σε ένα γύρο, η Mercedes GP χρειάζεται να βρει λύσεις και για το θέμα της διαχείρισης των ελαστικών στη συστοιχία γύρων του αγώνα, ώστε να μπορεί να διατηρεί μέχρι την καρό σημαία την καλή θέση που κερδίζει στις δοκιμές κατάταξης.

Ο Ross Brawn τόνισε: «Ξέραμε [στην Κωνσταντινούπολη] ότι ήμασταν λίγο ευάλωτοι με μεγάλο φορτίο καυσίμου, συνεπώς πιστεύω ότι θα πρέπει να εξετάσουμε εκ νέου τον τρόπο που προσεγγίζουμε τις προτεραιότητές μας σε ένα αγωνιστικό τριήμερο. Διότι όταν ξεκίνησε ο αγώνας αρχίσαμε να φθείρουμε τα πίσω ελαστικά με τρόπο που δεν είχαμε δει στις ελεύθερες δοκιμές.

Όταν τα καύσιμα άρχισαν να μειώνονται, το πρόβλημα απομακρύνθηκε και ανεβάσαμε ρυθμό. Νομίζω ότι οι δοκιμές κατάταξης είναι το λιγότερο κρίσιμο ζήτημα αυτή τη στιγμή, ενώ το σημαντικότερο είναι να έχεις καλές ρυθμίσεις για τον αγώνα και το σωστό αριθμό ελαστικών».

auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Κυριακή 07 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο