Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Γενεύη 2010: Δυο νέες υβριδικές προτάσεις από την Peugeot

Γενεύη 2010: Δυο νέες υβριδικές προτάσεις από την Peugeot

Βασισμένα στην ίδια υβριδική πλατφόρμα Hybrid 4, τα φουτουριστικά πρωτότυπα της Peugeot ξαφνιάζουν ευχάριστα με τον ιδιαίτερο σχεδιασμό τους.

2

Το SR1 δεν έρχεται, απλώς, για να επιβεβαιώσει τη θεαματική -σε επίπεδο σχεδίασης- πρόοδο που παρουσιάζει η Peugeot την τελευταία δεκαετία, αλλά για να μας υποδείξει τον τρόπο με τον οποίο θα κατασκευάζονται στο μέλλον τα συμπαθή… τετράτροχα.


Δυναμικό και ταυτόχρονα ισορροπημένο, μεταφέρει όλες τις παραδοσιακές αξίες που χαρακτηρίζουν, ακόμη και σήμερα, ένα μεγαλοπρεπές GT, υιοθετώντας παράλληλα hi-tech εφαρμογές, βγαλμένες από το μέλλον της αυτοκίνησης.


Για τους μυημένους στα μυστικά της γαλλικής φίρμας, η υβριδική πλατφόρμα Hybrid 4 που υιοθετεί μεταξύ άλλων και το SR1 δεν είναι νέα.


Εδώ και καιρό η Peugeot έχει ανακοινώσει πως ο συγκεκριμένος υβριδικός συνδυασμός πρόκειται να εξοπλίσει το 2012 αρχικά το 3008 και στη συνέχεια τις υπόλοιπες προτάσεις της.


Στην περίπτωση, βέβαια, του SR1 τα πράγματα είναι διαφορετικά, καθώς η συνδυαστική ισχύς του υβριδικού συνόλου έχει φτάσει τους 313 ίππους.


Η αρχή γίνεται από τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης των 1,6 λίτρων που τοποθετείται στον μπροστινό άξονα και αποδίδει 218 ίππους.


Τους πίσω τροχούς κινεί το ηλεκτρικό μοτέρ, παράγοντας 95 ίππους και δημιουργώντας -μεταξύ άλλων- ένα ιδιότυπο σύστημα τετρακίνησης.


Κινούμενο με την αποκλειστική χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας το SR1 μετατρέπεται σε ένα όχημα μηδενικών ρύπων, ενώ στην περίπτωση που θα αξιοποιήσει και τη διόλου ευκαταφρόνητη ισχύ του θερμικού κινητήρα η μέση τιμή της κατανάλωσης διαμορφώνεται στα 4,9 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 119 γρ./χλμ.


Aνάλογο είναι και το παράδειγμα της πολυτελούς μπερλίνας που παρουσιάζει η Peugeot στην Γενεύη. Το πρωτότυπο 5 by Peugeot έχει βασιστεί στην ίδια υβριδική πλατφόρμα, συνδυάζοντας τη λειτουργία ενός πετρελαιοκινητήρα με αυτή ενός ηλεκτρικού μοτέρ.


Αποδίδοντας 200 ίππους, το φουτουριστικά sedan της γαλλικής φίρμας καταναλώνει μόλις 3,2 λίτρα καυσίμου για κάθε 100 χιλιόμετρα, ενώ οι εκπομπές CO2 δεν ξεπερνούν τα 99 γρ./χλμ.


auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο