Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
BMW Σειρά 5: Η εξέλιξη δεν μπορεί να περιμένει

BMW Σειρά 5: Η εξέλιξη δεν μπορεί να περιμένει

Οι Βαυαροί προετοιμάζουν πυρετωδώς την επόμενη γενιά του δημοφιλούς μοντέλου τους, θέλοντας να θέσουν νέα δεδομένα στον ανταγωνισμό της κατηγορίας.

Οι κατασκοπικές φωτογραφίες της επόμενης γενιάς της BMW Σειράς 5 που αναμένεται να κυκλοφορήσει ακόμη και το 2009, αποτελούν το αντιπροσωπευτικότερο δείγμα του σχεδιασμού που πρόκειται να ακολουθήσει μελλοντικά η βαυρική εταιρεία, όσον αφορά το πολυτελές sedan της.

Χαρακτηριστική του σχεδιασμού θα είναι η νέα εκδοχή της γνωστής γρίλιας -των περίφημων νεφρών- της BMW ενώ σύμφωνα με ευρωπαϊκές πηγές, η φίρμα θα παρεκκλίνει αισθητά από τις συνήθεις γραμμές του τρέχοντος μοντέλου.

Καθώς βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη -με την κωδική ονομασία F10- η επόμενη γενιά του δημοφιλούς αυτοκινήτου αναμένεται να εξομαλύνει τις σκληρές γραμμές της τρέχουσας σειράς Ε60 με την χρήση αισθητικά συμβατικότερων φωτιστικών σωμάτων και με καθαρότερο σχεδιασμό της μάσκας.

Οι νέες ευρωπαϊκές προδιαγραφές για την ασφάλεια των πεζών αναμένεται να διαφοροποιήσουν δραστικά -και δη προς το λιγότερο ελκυστικό-, τον μέχρι τώρα σχεδιασμό των νέων μοντέλων, ωστόσο η BMW θα διατηρήσει το κλασικό design της γρίλιας της αλλά και θα μειώσει το μήκος του μπροστινού τμήματος.

Ως τυπικό παράδειγμα της γραμμής που ακολουθείται στις τελευταίες ανασχεδιασμένες BMW, η επόμενη Σειρά 5 θα έχει αυξημένο μεταξόνιο -κατά περίπου 10 εκ.- και μεγαλύτερα μετατρόχια.

Όσον αφορά δε τον όγκο του αμαξώματος, το συνολικό μήκος θα αυξηθεί κατά, περίπου, δύο εκατοστά με παράλληλη οριακή αύξηση του πλάτους ενώ το ύψος θα μειωθεί ελαφρώς. Οι τροχοί των βασικών εκδόσεων θα έχουν διάσταση 17 ιντσών ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό θα υπάρχει και η επιλογή τροχών 18 και 19 ιντσών.


Κάτω από το καπό αναμένεται η συνήθης γκάμα κινητήρων της εταιρείας, ξεκινώντας από τον εξακύλινδρο των 2,5 λίτρων ενώ στις κορυφαίες εκδόσεις θα βρίσκεται ο γνωστός V8 των 4,8 λίτρων.

Μην θεωρήσετε, ωστόσο, απίθανη μια έκπληξη που θα προκύψει από τον συνδυασμό της τεχνολογίας turbo με έναν μικρότερης χωρητικότητας V8 κινητήρα ενώ στα σχέδια της φίρμας συμπεριλαμβάνεται και μια, μεγαλύτερης ισχύος, εκδοχή του V10 των 5,0 λίτρων που τοποθετείται στην Μ5.

AUTOMEDIA

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο