Δευτέρα 29 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Π. Πρωτάθλημα Ράλι (WRC): Συνεχίζεται η εξέλιξη του Citroen Xsara T4

Π. Πρωτάθλημα Ράλι (WRC): Συνεχίζεται η εξέλιξη του Citroen Xsara T4

H Citroen Sport συνεχίζει με πυρετώδεις ρυθμούς την εξέλιξη του Citroen Xsara T4, εν όψει της εμφάνισής της σε επιλεγμένους αγώνες του Π. Πρωταθλήματος Ράλι το 2001.

H Citroen Sport συνεχίζει με πυρετώδεις ρυθμούς την εξέλιξη του Citroen Xsara T4, εν όψει της εμφάνισής της σε επιλεγμένους αγώνες του Π. Πρωταθλήματος Ράλι το 2001.



Για το σκοπό αυτό, επιστρατεύτηκε o Σουηδός Thomas Radstrom, ένας από τους πλέον ειδήμονες και περιζήτητους οδηγούς εξέλιξης. Μετά τον Philippe Bugalski, που ολοκλήρωσε τις πρώτες δοκιμές σε εύκολες διαδρομές, ο Thomas Radstrom παρέλαβε το τιμόνι της Xsara, προκειμένου οι Γάλλοι μηχανικοί να έχουν την άποψη δύο οδηγών διαφορετικής σχολής.



Tα σχέδια της Citroen Sport περιλαμβάνουν έναν αγώνα του φετινού χωμάτινου Γαλλικού Πρωταθλήματος. Υποψήφιοι για τη θέση του οδηγού είναι ο Thomas Radstrom, ο Philippe Bugalski, ο Ισπανός πρωταθλητής Jesus Puras και ο Γάλλος Patrick Magaud. Πιθανότερος θεωρείται ο πρώτος, ο οποίος, σημειωτέον, είναι οδηγός εξέλιξης για την Toyota και τη Ford.



Ο Thomas Radstrom, ολοκληρώνοντας την περασμένη εβδομάδα μία τριήμερη διαδικασία δοκιμών σε χωμάτινες διαδρομές κοντά στην Ales στη νότια Γαλλία, εκτιμά ότι το πρωτότυπο Citroen Xsara T4 έχει τις δυνατότητες να εξελιχθεί σε ένα ανταγωνιστικό αυτοκίνητο της κατηγορίας WRC.



Το Citroen Xsara T4, αν και είναι ένα νέο αυτοκίνητο, έχει δυνατότητες, διαθέτοντας προβλέψιμη συμπεριφορά συμπλήρωσε ο Σουηδός οδηγός. Η ανάρτησή του, όμως, χρειάζεται περαιτέρω βελτίωση. Το δοκιμάσαμε σε σχετικά εύκολες διαδρομές, αλλά πρέπει οπωσδήποτε να το δοκιμάσουμε και σε σκληρούς δρόμους, όπως του Ράλι Ακρόπολις. Εχω την εντύπωση ότι το Xsara είναι πιο ευέλικτο από το Ford Focus, αλλά θα έχουμε πιο εμπεριστατωμένη άποψη, αν το δοκιμάσουμε σε πραγματικές συνθήκες ανταγωνισμού, συμμετέχοντας σε κάποιον αγώνα.



H Citroen Sport κρατά κρυφά τα χαρτιά της για το Πρωτάθλημα του 2001, αλλά το πιθανότερο είναι ότι δεν θα συμμετάσχει στους τρεις πρώτους γύρους, προτιμώντας να εμφανιστεί περιστασιακά σε αγώνες που περιλαμβάνουν ασφάλτινες διαδρομές.



Πιθανότερος οδηγός θεωρείται ο διεκδικητής του φετινού Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλι, Bruno Thiry.



Προς το παρόν, το Citroen Xsara T4 παραμένει αήττητο στο Γαλλικό Πρωτάθλημα, με τον Philippe Bugalski να οδεύει προς τον τέταρτο τίτλο του. Ο ίδιος κατατρόπωσε στο Limousin Rally τον Simon Jean-Joseph που οδηγούσε ένα Subaru Impreza WRC και μάλιστα με διαφορά 57,8 δευτερολέπτων.

auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Δευτέρα 29 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο