Κυριακή 28 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
H επιστροφή της Rolls-Royce είναι… γερμανική!

H επιστροφή της Rolls-Royce είναι… γερμανική!

Aπό ό,τι δείχνουν τα πράγματα, η ώρα που θα κυκλοφορήσει στους δρόμους το νέο μοντέλο της θρυλικής αγγλικής εταιρείας δεν είναι μακριά. Η ολοκαίνουρια γερμανική Rolls-Royce συνελήφθη να κινείται στους χώρους του εργοστασίου όπου κατακευάζεται το MINI, στο Cowley του Oxfordshire.

Aπό ό,τι δείχνουν τα πράγματα, η ώρα που θα κυκλοφορήσει στους δρόμους το νέο μοντέλο της θρυλικής αγγλικής εταιρείας δεν είναι μακριά. Η ολοκαίνουρια γερμανική Rolls-Royce συνελήφθη να κινείται στους χώρους του εργοστασίου όπου κατακευάζεται το MINI, στο Cowley του Oxfordshire.



Tο νέο μοντέλο μπορεί να κατασκευάζεται στην Aγγλία, ωστόσο η επίβλεψη της παραγωγής του γίνεται από την BMW. Όπως δείχνουν και οι φωτογραφίες, πρόκειται για ένα εντυπωσιακό αυτοκίνητο, ανώτερο από τη Sliver Seraph, η οποία μοιάζει να βρίσκεται πλέον στη σκιά της αντικαταστάτριάς της. Tο αμάξωμα είναι βαμμένο σε δύο χρωματισμούς, οι τροχοί παραδόξως δεν είναι μαύροι, όπως συνήθως συμβαίνει στα πρωτότυπα, ενώ φαίνονται ξεκάθαρα οι παραδοσιακές, αντίθετα ανοιγόμενες πόρτες.




Aυτό όμως που κατάφεραν να κρύψουν οι δοκιμαστές, είναι το πίσω μέρος του νέου μοντέλου, καθώς η Silver Seraph που την ακολουθούσε, έσπευσε να καλύψει τα νώτα του πρωτοτύπου. H νέα Rolls-Royce, όμως, φαίνεται ότι δεν θα βασιστεί μόνο στο όνομα και την κληρονομιά της, αφού οι μηχανικοί έχουν αρκετούς άσους στο μανίκι τους, που θα εκπλήξουν τους υποψήφιους πελάτες. Tα αφεντικά της αγγλικής εταιρείας υποσχέθηκαν ότι θα παραμείνουν πιστοί στην παράδοση, χωρίς καμία παραχώρηση στον τομέα της τεχνολογίας.



Όσο και αν φαίνεται περίεργο, το πλαίσιο της νέας Rolls-Royce είναι αλουμινένιο χωροδικτύωμα, εμπνευσμένο από το αντίστοιχο της… BMW Z8, ενώ θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις από πλευράς μεταξονίου. Όπως συμβαίνει και με τη Maybach, αντίπαλο της Rolls-Royce, οι αγοραστές θα μπορούν να διαμορφώσουν το εσωτερικό του αυτοκινήτου, ανάλογα με τις επιθυμίες τους.



Γερμανικός θα είναι και ο κινητήρας, δανεισμένος μάλλον από την 760i, αφού θα είναι V12 με χωρητικότητα 6.000κ.εκ. Aκόμα όμως δεν έχει γίνει γνωστή η ισχύς του, αφού δεν έχει καθοριστεί αν θα τοποθετηθεί σε αυτόν υπερτροφοδότης. Αν επιλεγεί η ατμοσφαιρική λύση, η ιπποδύναμη θα… περιορίζεται στους 400 ίππους, ενώ σε περίπτωση χρήσης turbo θα ξεπεράσει τους 500 ίππους.



Πηγή: Auto Express

auto.in.gr

Headlines:
Δείτε όλες τις Τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Κυριακή 28 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο