Πριν ακόμη κυκλοφορήσει σε ολόκληρη την Ευρώπη η βασική έκδοση του νέου Audi A2, η γερμανική εταιρεία προχωρεί στην κατασκευή της σπορ παραλλαγής του, που θα κυκλοφορήσει το 2001 και θα εφοδιάζεται με 16βάλβιδο κινητήρα 1.400 κ.εκ. / 105 ίππων αλλά δεν θα χαρακτηρίζεται από το μαγικό S που για την Audi συμβολίζει την κορυφαία έκδοση κάθε μοντέλου της.
Πριν ακόμη κυκλοφορήσει σε ολόκληρη την Ευρώπη η βασική έκδοση του νέου Audi A2, η γερμανική εταιρεία προχωρεί στην κατασκευή της σπορ παραλλαγής του, που θα κυκλοφορήσει το 2001 και θα εφοδιάζεται με 16βάλβιδο κινητήρα 1.400 κ.εκ. / 105 ίππων αλλά δεν θα χαρακτηρίζεται από το μαγικό S που για την Audi συμβολίζει την κορυφαία έκδοση κάθε μοντέλου της.
Κύριο χαρακτηριστικό του κινητήρα αυτού, o οποίος σε ορισμένες αγορές τοποθετείται και στο VW Lupo, είναι η οικονομική λειτουργία του και η δύναμη που σε συνδυασμό με το ελαφρύ -λόγω αλουμινίου- αμάξωμα δίνουν στο καυτό Α2 τη δυνατότητα να ανταγωνιστεί μοντέλα με ισχυρότερα μηχανικά σύνολα, όπως η Mercedes Benz A190 των 125 ίππων.
Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω κιβωτίου πέντε σχέσεων τύπου tiptronic, και ο οδηγός θα μπορεί να επιλέξει μεταξύ χειροκίνητης ή αυτόματης λειτουργίας.
Οπτικά, το γρήγορο Α2 θα ξεχωρίζει από το χαμηλότερο αμάξωμα -έναντι των συμβατικών εκδόσεων-, τη βαμμένη στο χρώμα του αυτοκινήτου μάσκα, τους επανασχεδιασμένους εξωτερικούς καθρέφτες και τα φαρδύτερα ελαστικά.
Οι μηχανικοί της Γερμανικής εταιρείας απέρριψαν τη δημιουργία μιας τετρακίνητης έκδοσης με μεγαλύτερη ιπποδύναμη. Το Α2 βασίζεται στο μικρό του βάρος. Δεν υπάρχει λόγος να μειώνεις τα κιλά με τη χρήση αλουμινίου και μετά να τα προσθέτεις τοποθετώντας τετρακίνηση, δήλωσε ο επικεφαλής του τμήματος marketing, Dietmar Schumacher, τονίζοντας ότι δεν υπάρχει καμία σκέψη για την κατασκευή ενός S2.
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.