Στέφανος Μάνος: Οι οδηγοί θα έπρεπε να πληρώσουν 2.000 ευρώ για το πρόβλημα που δημιούργησαν
Ο Στέφανος Μάνος προχώρησε σε μία προκλητική δήλωση για τα όσα συνέβησαν στην Αττική Οδό με την κακοκαιρία «Ελπίδα»
Ο Στέφανος Μάνος τοποθετήθηκε για τα όσα απαράδεκτα συνέβησαν στην Αττική Οδό και προχώρησε σε μια δήλωση από αυτές που ο ίδιος συνηθίζει. Ο πρώην υπουργός κ. Μάνος, ένθερμος θιασώτης του νεοφιλελευθερισμού, χαρακτήρισε υστερίες τις καταγγελίες για τον εγκλωβισμό χιλιάδων πολιτών για ατελείωτες ώρες στην Αττική Οδό, ενώ επεσήμανε ότι η ιδιωτική επιχείρηση δεν ευθύνεται σε κάτι.
Μάλιστα ο ίδιος εντόπισε το πρόβλημα στο ότι δίπλωσαν οι νταλίκες, οι οποίες κατά τη δική του πάντα εκτίμηση σημαίνει ότι είχαν… φθαρμένα λάστιχα.
Το ίδιο ισχύει και για πολλά αυτοκίνητα υποστηρίζει ο κ. Μάνος ο οποίος ως γνώστης της κατάστασης εκτιμά ότι και οι οδηγοί δεν αλλάζουν λάστιχα για να κάνουν οικονομία.
Γαλαντόμοι με ξένα χρήματα
Αυτοί οι οδηγοί λέει ο κ. Μάνος σε συνέντευξή του στο Πρώτο Πρόγραμμα, πρέπει να δώσουν αποζημίωση αντί να πάρουν. Ο ίδιος μάλιστα είπε ότι ο πρωθυπουργός φάνηκε πολύ γαλαντόμος με τα χρήματα των άλλων, δηλαδή μιας ιδιωτικής εταιρίας, τάζοντας αποζημιώσεις.
Μάνος στη Μήδεια
Κι αν ο κ. Μάνος είναι γνωστός για τις ακραίες νεοφιλελεύθερες απόψεις του που πάντα λίγο πολύ καταλήγουν στο ότι… φταίει ο άνθρωπος, εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι μόλις πέρυσι με την κακοκαιρία Μήδεια ο ίδιος όταν το σπίτι του στην Εκάλη είχε μείνει χωρίς ρεύμα είχε φανεί αρκετά εκνευρισμένος.
Ο ίδιος είχε αναρτήσει στο twitter τα εξής:
«Από όταν ήμουν παιδί κατοικώ στην Εκάλη. Παλιά είχαμε συχνά χιόνια το χειμώνα. Τα τελευταία χρόνια, όχι. Φέτος ήταν η εξαίρεση. Γενική διάλυση! Είμαι ήδη 36 ώρες χωρίς ηλεκτρικό άρα χωρίς θέρμανση και 12 ώρες χωρίς ύδρευση. Πληροφόρηση μηδέν. Έτσι φαντάζονται την κανονικότητα;».
Στη συνέχεια μάλιστα και ενώ το ρεύμα δεν ερχόταν ο κ. Μάνος κατεξοχήν θιασώτης των ιδιωτικοποιήσεων και της αγοράς εντόπισε πρόβλημα στην ΔΕΔΔΗΕ που παρά το γεγονός ότι είναι ιδιωτικοποιημένη δεν ελέγχεται από τους κρατικούς μηχανισμούς.
«Δεν είμαι καθόλου βέβαιος ότι αρκεί η ιδιωτικοποίηση», ανέφερε τότε, εκτιμώντας ότι «εκείνο που χρειάζεται είναι να υπάρχουν πολύ αυστηροί κανόνες λειτουργίας που θα τηρούνται ευλαβικά. Η τήρησή τους πρέπει να είναι δέκα φορές αυστηρότερη για μια εταιρία που συνιστά μονοπώλιο, όπως στην περίπτωση του ΔΕΔΔΗΕ».
Φαίνεται πως ο κ. Μάνος είναι συνεπής στις απόψεις του περί αυτορρύθμισης της αγοράς μόνο όταν η ιδιωτική εταιρία που «κλατάρει» δεν τον αγγίζει. Γιατί τότε φταίνε άλλοι, ακόμα κι όταν οι άλλοι είναι οι εγκλωβισμένοι που έχουν πληρώσει δυο και τρεις φορές τον δρόμο, για να παγιδεύονται σε αυτόν όταν ρίχνει χιόνι.
- The Lowdown – H νέα δραματική σειρά του Ίθαν Χοκ είναι ξεκαρδιστικά συγκινητική
- AI κάτσε λίγο στην άκρη… – Πότε πατάμε pause για να δουλέψει ο εγκέφαλος
- Παναγιώτα Διαμαντή: Ελληνίδα δασκάλα ανάμεσα στους 50 κορυφαίους εκπαιδευτικούς του κόσμου
- Ακραίες καταστάσεις στην Τουρκία: 29 ακόμη συλλήψεις στο πλαίσιο έρευνας για παράνομα στοιχήματα
- Υπερτουρισμός: Νέοι κανόνες στην Ευρώπη – Τι αλλάζει στα ταξίδια το 2026 και τι ισχύει στην Ελλάδα
- Φόροι: Ποιες φορολογικές εκκρεμότητες λήγουν το 2025 [πίνακας]
- Ύπνος στον αέρα; 4 απίστευτες μέθοδοι που χρησιμοποιούν τα ζώα για να κοιμηθούν ακίνδυνα
- Η αποθεραπεία του Λεσόρ, η διαχείριση του Αταμάν και η «συμφόρηση» στο «5» με την επιστροφή του
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις






![Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Πέμπτη 25.12.2025]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/evgeni-tcherkasski-bE4C_M7M4xY-unsplash-1-315x220.jpg)































![Φόροι: Ποιες φορολογικές εκκρεμότητες λήγουν το 2025 [πίνακας]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/ΧΡΗΜΑΤΑ-315x220.jpg)










































Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442