Πέμπτη 25 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Dacia Bigster: Μεγάλα σχέδια low budget

Dacia Bigster: Μεγάλα σχέδια low budget

To Dacia Bigster προετοιμάζει την έλευσή του η οποία αναμένεται με τη νέα χρονιά, εισάγοντας την ρουμανική φίρμα στον χάρτη των μεγάλων SUV

H θυγατρική της Renault ετοιμάζει την είσοδό της στην κατηγορία των μεγάλων SUV την οποία θα αναλάβει το Bigster, ένα νέο μοντέλο που συστήθηκε στις αρχές του 2021 μέσω ενός ομώνυμου πρωτοτύπου και πρόκειται να προστεθεί στην γκάμα της από το 2022.

Εκτός από τον «εαυτό» του, το Bigster θα αναλάβει και τις συστάσεις για το νέο σχεδιαστικό κώδικα της low cost φίρμας, ο οποίος, σύμφωνα με τις συστάσεις, υπόσχεται να κάνει πιο «cool» την εικόνα της Dacia.

Στον ίδιο σχεδιαστικό κώδικα θα υπακούσουν όλα τα νέα μοντέλα της Dacia, και συγκεκριμένα ένα οικογενειακό hatchback και ένα μεσαίου μεγέθους SUV που ετοιμάζει η φίρμα με ορίζοντα το 2025.

Mαζί με την νέα αισθητική, το Bigster θα εισαγάγει και μια νέα λογική σε ό,τι αφορά το τεχνολογικό υπόβαθρο της Dacia. Συγκεκριμένα, το νέο Bigster όσο και τα υπόλοιπα νέα μοντέλα της φίρμας θα αξιοποιούν την αρχιτεκτονική CMF-B η οποία θα επιτρέψει στην Dacia να εισέλθει σε νέες, μεγαλύτερες κατηγορίες, διατηρώντας πάντα χαμηλά το κόστος.

Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά του, το Bigster, αναμένεται να έχει μήκος 4,6 μέτρων όντας ανάλογου μεγέθους με το VW Tiguan και έχοντας, θεωρητικά, τη δυνατότητα να φιλοξενήσει έως και επτά θέσεις.  Αν και κάτι τέτοιο δεν έχει επιβεβαιωθεί από την Dacia, το δεδομένο είναι ότι το Bigster θα προσφέρει άφθονους χώρους και μέγιστη πρακτικότητα.

Η αξιοποίηση της πλατφόρμας CMF-B θα εξασφαλίσει στο νέο SUV πρόσβαση σε μια ευρεία γκάμα μηχανικών συνόλων, συμβατικών όσο και υβριδικής τεχνολογίας.

Εφαλτήριο για την γκάμα αναμένεται να αποτελέσει ο τρικύλινδρος 1,0 λίτρου σε εκδοχή ισχύος 90 ίππων. Ψηλότερα, αναμένεται να πάρει θέσει ο τετρακύλινδρος των 1,3 λίτρων με απόδοση 130 ίππους.

Δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η παρουσία έκδοσης διπλού καυσίμου βενζίνης/LPG στα πρότυπα της αντίστοιχης έκδοσης του Sandero. Εξίσου βέβαιη είναι και η παρουσία μιας υβριδικής έκδοση η οποία αναμένεται να μοιράζεται την ίδια τεχνολογία με το Renault Clio E-Tech συνδυάζοντας κινητήρα βενζίνης 1,6 λίτρων με ηλεκτρικό μοτέρ και προσφέροντας ισχύ 140 ίππων. Το ίδιο σύνολο αναμένεται να αποτελέσει μέρος των επιλογών και του επταθέσιου Jogger MPV.

Επιπλέον,  η Renault έχει ήδη ανακοινώσει ένα νέο υβριδικό σύνολο το οποίο έχει διαμορφωθεί με το σκεπτικό να εφοδιάζει SUV και θα συνδυάζει turbo τρικύλινδρο 1,2 λίτρων με ηλεκτρικό μοτέρ, αποδίδοντας 200 ίππους και το οποίο προοδευτικά θα ενταχθεί και αυτό στην γκάμα του Bigster.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 25 Απριλίου 2024