Φωτογραφίες: Automedia

Ήταν θέμα χρόνου να κάνει την εμφάνισή της η ισχυρότερη έκφραση της νέας όγδοης γενιάς του διαχρονικού best-seller η οποία προδιαγράφεται και η ισχυρότερη στην ιστορία του μοντέλου.

Όπως όλα δείχνουν ή μάλλον για την ακρίβεια όπως προδίδει η απουσία καμουφλάζ από το σύνολο των επιφανειών του το Golf R βρίσκεται στο τελευταίο στάδιο εξέλιξης προετοιμάζοντας την άφιξή του η οποία αναμένεται σύντομα.

Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά του, τηρώντας τις παραδόσεις, οι σχεδιαστές της VW επιδιώκουν μια ήπια, συγκριτικά με άλλα hot-hatch της κατηγορίας, σχεδιαστική αναβάθμιση η οποία περισσότερο υπονοεί παρά «κραυγάζει» την κάτι παραπάνω από γενναιόδωρη ισχύ των 330 ίππων στην οποία αναμένεται να «κλειδώσει» ο δίλιτρος κινητήρας βενζίνης του Golf R.

Ειδικότερα, σε ό,τι αφορά την εμφάνιση, αν και το Golf R δεν ξεφεύγει πολύ από τις σχεδιαστικές προδιαγραφές της εξοπλιστικής έκδοσης R-Line, διαθέτει ωστόσο ορισμένα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που προδίδουν τον πανίσχυρο χαρακτήρα του. Σε αυτά συγκαταλέγονται οι μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα οι οποίες αναλαμβάνουν την καλύτερη ψύξη του κινητήρα αλλά και των μπροστινών φρένων.

Στις διαφορές συνυπολογίστε τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα με τις χαρακτηριστικές διαγώνιες δοκούς, τα ξαναγραμμένα κατώτερα πλευρικά τμήματα ενώ πίσω, ξεχωρίζουν το νέος προφυλακτήρας και ο πιο αιχμηρός αεροδυναμικός διαχύτης ο οποίος φιλοξενεί τις μεγαλύτερες και τέσσερις τον αριθμό απολήξεις τις εξάτμισης.

Μια προσεκτική παρατήρηση αποκαλύπτει μια σημαντικά χαμηλότερη απόσταση από το έδαφος σε σχέση με τις μέχρι σήμερα γνωστές εκδόσεις του Golf η οποία προδίδει την παρουσία μιας πιο σπορτίφ ανάρτησης ενώ, μια ματιά στους τροχούς αρκεί για να διαπιστώσει κανείς τα δισκόφρενα και τις δαγκάνες με το έμβλημα R.

Επιπλέον το Golf R θα διαθέτει διαφορετικά γραφικά στο εσωτερικό των φωτιστικών σωμάτων του που αναμένεται να είναι τεχνολογίας Matrix LED ενώ ίσως το πιο χαρακτηριστικό στοιχείο σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις του μοντέλου είναι η ευμεγέθης αεροτομή στην κορυφή της θύρας του πορτ μπαγκάζ.

Επίσης, για πρώτη φορά το Golf R εκθέτει το εσωτερικό του σε κοινή θέα, αποκαλύπτοντας τα σπορ bucket καθίσματα με το έμβλημα R, το νέο σπορ τιμόνι και φυσικά το δίδυμο των οθονών των 10,0 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και το infotainment που χαρακτηρίζουν το σύνολο των εκδόσεων του Golf τα οποία όμως στην προκειμένη περίπτωση αναμένεται να επωφεληθούν από νέα γραφικά αλλά και λειτουργίες.

Στην αθέατη πλευρά του θα βρεθεί ο δίλιτρος κινητήρας βενζίνης με την κωδική ονομασία ΕΑ228 ο οποίος στην προκειμένη περίπτωση θα αποδίδει 330 ίππους δηλαδή 40 ίππους επιπλέον σε σχέση με την αντίστοιχη έκδοση της προηγούμενης γενιάς του μοντέλου.

Ο κινητήρας θα συνδυάζεται με σύστημα τετρακίνησης και κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων επιτρέποντας στο Golf R, σύμφωνα με τις αρχικές εκτιμήσεις να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,5 δευτερόλεπτα.

Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα, το Golf R αναμένεται να αποκαλυφθεί επισήμως πριν το τέλος του καλοκαιριού με την προοπτική να διατεθεί στην ευρωπαϊκή αγορά από το χειμώνα.

Γράψτε το σχόλιό σας