Σάββατο 06 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
in.gr

Ιδρύθηκε το Ελληνικό Σωματείο για την Ολοκληρωμένη Διαχείριση Εγκαταστάσεων

Εκπροσώπηση αποκτά για πρώτη φορά στην Ελλάδα ο στρατηγικός και πολυδιάστατος κλάδος της Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Εγκαταστάσεων. Με την ίδρυση του Σωματείου για την Ολοκληρωμένη Διαχείριση Εγκαταστάσεων (Hellenic Facility Management Association) ο κλάδος αποκτά ενιαία εκπροσώπηση των επαγγελματιών του Facility Management στην Ελλάδα και μπορεί συντονισμένα και στοχευμένα να εργαστεί με στόχο την ενδυνάμωση και την […]

Εκπροσώπηση αποκτά για πρώτη φορά στην Ελλάδα ο στρατηγικός και πολυδιάστατος κλάδος της Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Εγκαταστάσεων.

Με την ίδρυση του Σωματείου για την Ολοκληρωμένη Διαχείριση Εγκαταστάσεων (Hellenic Facility Management Association) ο κλάδος αποκτά ενιαία εκπροσώπηση των επαγγελματιών του Facility Management στην Ελλάδα και μπορεί συντονισμένα και στοχευμένα να εργαστεί με στόχο την ενδυνάμωση και την αναβάθμισή του.

Ας σημειωθεί ότι οι υπηρεσίες ολοκληρωμένης διαχείρισης εγκαταστάσεων αποτελούν έναν από τους δυναμικότερους και πλέον αναπτυσσόμενους κλάδους υπηρεσιών στην Ελλάδα.

To HFMA ιδρύθηκε από τις 22 από τις μεγαλύτερες εταιρείες παροχής υπηρεσιών Facility Management που δραστηριοποιούνται τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό και απασχολούν πάνω από 10,000 εργαζόμενους.

Άμεσοι στόχοι του Σωματείου είναι:

* Να αναδείξει στο ευρύ κοινό τη συνεισφορά της αποτελεσματικής και σύγχρονης διαχείρισης εγκαταστάσεων στην αειφορία και την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων και των οργανισμών και φορέων του Δημοσίου.

* Να γνωστοποιήσει τις βέλτιστες διεθνείς πρακτικές, τις υπηρεσίες, τις διαθέσιμες λύσεις και τεχνολογίες στη διαχείριση εγκαταστάσεων με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών των επιχειρήσεων & οργανισμών προς τους πελάτες τους.

* Να διαδώσει τις αρχές και επιστημονικές εξελίξεων σε θέματα διοίκησης, τεχνολογίας, εκπαίδευσης, πιστοποίησης κι εφαρμοσμένων πρακτικών στο χώρο του Facility Management.

* Να κοινοποιήσει τα πλεονεκτήματα που απορρέουν από την αποτελεσματική διαχείριση εγκαταστάσεων.

* Να βοηθήσει στην εκπαίδευση γύρω από τις αρχές, τη φιλοσοφία και την ουσία του facility management και τα οφέλη που αυτό επιφέρει στο κόστος λειτουργίας των επιχειρήσεων, στην εύρυθμη λειτουργία τους καθώς επίσης και στο περιβάλλον, την υγιεινή και την ασφάλεια.

* Να αναδείξει την καινοτομία που επιφέρει η πρακτική του facility management στις επιχειρήσεις.

* Να αναδείξει το επαγγελματικό & επιστημονικό υπόβαθρο των επιχειρήσεων του κλάδου αλλά και του ανθρώπινου δυναμικού που απασχολείται σε αυτό.

* Να αξιολογήσει τις δημόσιες πολιτικές για τον κλάδο και να διατυπώσει συγκεκριμένες προτάσεις που υποστηρίζουν τις θέσεις του κλάδου.

* Τέλος, να αναδείξει τη συνεισφορά του κλάδου στην εθνική οικονομία

Τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Σωματείου προέρχονται από τις μεγαλύτερες εταιρείες του κλάδου και είναι:

1. Πρόεδρος: Γιώργος Δανιόλος, Γενικός Διευθυντής COFELY- GDF SUEZ

2. Γενικός Γραμματέας: Παντελής Κουβέλης, Διευθύνων Σύμβουλος All Experts Facilities Services A.E.

3. Ταμίας: Γιώργος Βιδάλης, Διευθύνων Σύμβουλος Ecoblue Services A.E.

4. Αντιπρόεδρος & Υπεύθυνος Εκπαίδευσης: Αλέξανδρος Αλιβιζάτος, Γενικός Διευθυντής Redex Facility Management

5. Αντιπρόεδρος & Υπεύθυνος Επαγγελματικής Ανάπτυξης: Χαράλαμπος Σταθόπουλος, Γενικός Διευθυντής ΓΕΚ Services

6. Αντιπρόεδρος & Υπεύθυνος Επικοινωνίας & Προώθησης HFMA: Δημήτρης Γιαπλές, Γενικός Διευθυντής ΓΕΝ-ΚΑ A.E.

7. Αντιπρόεδρος & Υπεύθυνος Υπηρεσιών για τα μέλη και τις ομάδες εργασίας: Μάντη Σεχρεμέλη, Διευθύντρια IFS & Property Services ISS Facility Services s.a.

Ο Πρόεδρος του HFMA κ. Γιώργος Δανιόλος, με αφορμή την ολοκλήρωση της ίδρυσης του Σωματείου δήλωσε: «Η ίδρυση του Ελληνικού Σωματείου για την Ολοκληρωμένη Διαχείριση Εγκαταστάσεων σε αυτή τη χρονική στιγμή, αποτυπώνει τη δυναμική ανάπτυξης και στην Ελλάδα -τόσο στον ιδιωτικό όσο και στον δημόσιο τομέα- για την outsource αναζήτηση υπηρεσιών facility management.

Αποτελεί πλέον κοινή πεποίθηση ότι η διασφάλιση της λειτουργικότητας εγκαταστάσεων και υποδομών μέσω της καινοτομίας, της εφαρμογής των αρχών της αειφορίας και της προστασίας του περιβάλλοντος, επιφέρει απτά αποτελέσματα αναφορικά με την μακροχρόνια εξοικονόμηση οικονομικών πόρων και την αύξηση της αποδοτικότητάς και της ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων.

Αυτό συμβαίνει γιατί το facility management συμβάλλει σημαντικά στη βελτίωση των λειτουργικών επιδόσεων των επιχειρήσεων ή οργανισμών και οδηγεί στην αποτελεσματικότερη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού και των απαιτούμενων οικονομικών και λοιπών πόρων κάθε επιχείρησης.

Με την ίδρυση του Σωματείου για την Ολοκληρωμένη Διαχείριση Εγκαταστάσεων προσδοκούμε ο κλάδος του Facility Management να ανταποκριθεί στο κάλεσμά μας και σύντομα τα ιδρυτικά μας μέλη να πλαισιωθούν στην προσπάθειά τους από συναδέλφους κι εταιρείες που σχετίζονται με το αντικείμενο».

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 06 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο