Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
«Τροφαντούλες» πριγκίπισσες ζητά από την Ντίσνεϊ διαδικτυακή εκστρατεία

«Τροφαντούλες» πριγκίπισσες ζητά από την Ντίσνεϊ διαδικτυακή εκστρατεία

Περισσότερες από 22.000 υπογραφές συγκεντρώθηκαν σε διαδικτυακή καμπάνια που ζητά από την Ντίσνεϊ να επιλέξει ως τον επόμενο χαρακτήρα πριγκίπισσας, μία «τροφαντούλα» πριγκίπισσα.
«Εάν η Ντίσνεϊ μπορέσει να δημιουργήσει μια τροφαντή πρωταγωνίστρια που να είναι τόσο έξυπνη, φανταστική και αλησμόνητη όπως οι άλλες, αυτό θα έκανε πολύ καλό σε όλα εκείνα τα μεγάλου μεγέθους κορίτσια που βομβαρδίζονται από εικόνες που τις κάνουν να αισθάνονται άσχημα επειδή δεν ταιριάζουν με το πρότυπο της κοκαλιάρας» αναφέρει η μαθήτρια που διοργάνωσε την εκστρατεία.

Περισσότερες από 22.000 υπογραφές συγκεντρώθηκαν σε διαδικτυακή καμπάνια που ζητά από την Ντίσνεϊ να επιλέξει ως τον επόμενο χαρακτήρα πριγκίπισσας, μία «τροφαντούλα» πριγκίπισσα.

Την εκστρατεία αποφάσισε να διοργανώσει μια μαθήτρια Γυμνασίου, όταν είδε ότι οι περισσότεροι γυναικείοι χαρακτήρες κινουμένων σχεδίων είναι εξαιρετικά λεπτοί.

«Είμαι μια γυναίκα που φορά μεγάλα μεγέθη και γνωρίζω πολλά κορίτσια που φορούν μεγάλα μεγέθη και χρειάζονται έναν θετικό χαρακτήρα μεγάλου μεγέθους στα μέσα ενημέρωσης» δηλώνει η Τζούελ Μουρ από τη Βιρτζίνια, λέγοντας ότι μία ομάδα γυναικών «τρομοκρατείται απίστευτα από τα μέσα ενημέρωσης».

Εκτός από τις παραδοσιακές πριγκίπισσες της Ντίσνεϊ, όπως τη Χιονάτη ή τη Σταχτοπούτα και την Άριελ τη Γοργόνα, υπάρχουν και οι πιο σύγχρονες εκδοχές τους, όπως οι χαρακτήρες στις ταινίες Μαλλιά Κουβάρια και Ψυχρά κι Ανάποδα ή η Μερίντα στην ταινία Brave. Είναι πιο ανεξάρτητες και δυναμικές, ωστόσο παραμένουν αδύνατες.

«Εάν η Ντίσνεϊ μπορέσει να δημιουργήσει μια τροφαντή πρωταγωνίστρια που να είναι τόσο έξυπνη, φανταστική και αλησμόνητη όπως οι άλλες, αυτό θα έκανε πολύ καλό σε όλα εκείνα τα μεγάλου μεγέθους κορίτσια που βομβαρδίζονται από εικόνες που τις κάνουν να αισθάνονται άσχημα επειδή δεν ταιριάζουν με το πρότυπο της κοκαλιάρας» αναφέρει η αίτηση.

Αυτή την εβδομάδα η σχεδιάστρια της Μπάρμπι, Κιμ Κάλμον υπερασπίστηκε τις διαστάσεις της κούκλας, λέγοντας ότι «τα κορίτσια βλέπουν τον κόσμο τελείως διαφορετικά από ότι οι μεγάλοι. Δεν έρχονται σε αυτόν με την ίδια οπτική και τις ίδιες αποσκευές και όλα τα πράγματα που κάνουμε εμείς».

Είπε πάντως ότι η Mattel ενδιαφέρεται να «εξελιχθεί» το σώμα της Μπάρμπι, τόνισε, πάντως ότι θα πρέπει να γίνει με τέτοιον τρόπο που να χωρά στα παλιά ρούχα της κούκλας.

Επιμέλεια: Αγγελική Στελλάκη

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο