Το “Arachnees” διατρέχεται από ένα αφηγηματικό νήμα που γράφτηκε αρχικά στο χαρτί. Η χορογραφία εμμένει στη μουσικότητα της κίνησης και εμπνέεται από τον γερμανικό εξπρεσσιονιστικό χορό. Κινητήρας studio, στις 6, 7 και 8 Σεπτεμβρίου. Στις 6, 7 και 8 Σεπτεμβρίου παρουσιάζεται στον Κινητήρα το χοροθέατρο «Arachnées» της ομάδας Ahtenysti από τη Γαλλία. Η Μαρία Γιάνναρου […]
Το “Arachnees” διατρέχεται από ένα αφηγηματικό νήμα που γράφτηκε αρχικά στο χαρτί. Η χορογραφία εμμένει στη μουσικότητα της κίνησης και εμπνέεται από τον γερμανικό εξπρεσσιονιστικό χορό. Κινητήρας studio, στις 6, 7 και 8 Σεπτεμβρίου.
Στις 6, 7 και 8 Σεπτεμβρίου παρουσιάζεται στον Κινητήρα το χοροθέατρο «Arachnées» της ομάδας Ahtenysti από τη Γαλλία. Η Μαρία Γιάνναρου και η Μαίρη Παρδαλάκη γνωρίστηκαν και δημιούργησαν τη δική τους ομάδα στο Παρίσι και παρουσιάζουν για πρώτη φορά τη δουλειά τους στην Ελλάδα.
Το χοροθέατρο “Arachnees” εμπνέεται από το μύθο της Αράχνης και από την ποιητική της γυναικείας ύφανσης στην αρχαία Ελλάδα και συνδέεται στη συνέχεια με τους συμβολιστές του τέλους του 19ου αιώνα, κυρίως τους Βέλγους Maurice Mæterlinck και Fernand Khnopff, στα έργα των οποίων οι μορφές παρουσιάζονται, όχι με ακρίβεια και ρεαλισμό, αλλά κυρίως υποννοούνται και καλύπτονται από ένα μυστήριο.
Σε αυτό συναντάμε μερικά από τα αγαπημένα θέματα του Mæterlinck: τον εγκλεισμό, την αναμονή, την αδυναμία, το μοιραίο του πεπρωμένου. Τα δύο πρόσωπα του έργου φαίνονται άχρονα, απροσδιόριστα, αδέξια, ψευτοζούν μέσα σε ένα παράξενο και ανησυχητικό κλίμα. Η δυσφορία τους, παρόλ’ αυτά, εναλλάσσεται με κάποιες στιγμές αστείες, σχεδόν παράλογες.
Το “Arachnées” διατρέχεται από ένα αφηγηματικό νήμα που γράφτηκε αρχικά στο χαρτί. Η χορογραφία εμμένει στη μουσικότητα της κίνησης και εμπνέεται από τον γερμανικό εξπρεσσιονιστικό χορό.
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.