Με σειρά «υπερφυσικών» διαστάσεων κάνει την πρεμιέρα του ο διάσημος και βραβρευμένος σκηνοθέτης Αλφόνσο Κουαρόν, στο κανάλι NBC, με τίτλο «Believe». Δείτε το trailer. Ο Αλφόνσο Κουαρόν δεν χρειάζεται συστάσεις. Έγινε παγκοσμίως γνωστός με την ταινία «Harry Potter and the Prisoner of Azkaban». Και ποιός δεν θυμάται την ταινία «Α Little Princess» και το «Great […]
Με σειρά «υπερφυσικών» διαστάσεων κάνει την πρεμιέρα του ο διάσημος και βραβρευμένος σκηνοθέτης Αλφόνσο Κουαρόν, στο κανάλι NBC, με τίτλο «Believe». Δείτε το trailer.
Ο Αλφόνσο Κουαρόν δεν χρειάζεται συστάσεις. Έγινε παγκοσμίως γνωστός με την ταινία «Harry Potter and the Prisoner of Azkaban». Και ποιός δεν θυμάται την ταινία «Α Little Princess» και το «Great Expectations» με τη Γκουίνεθ Πάλτροου, τον Ρόμπερτ ΝτεΝίρο και τον Ίθαν Χοκ και «Τα παιδιά των Ανθρώπων» με τον Κλάιβ Οουεν. Ήρθε η σειρά να τολμήσει και στην τηλεόραση το νέο σκηνοθετικό πείραμα, με τη νέα τηλεοπτική σειρά «Believe» που θα προβληθεί στο κανάλι NBC, με παραγωγό τον Τζέι Τζέι Εϊμπραμς.
Η ιστορία έχει σαν κεντρικό πρόσωπο ένα κοριτσάκι διαφορετικό από τα άλλα, τη Μπο με υπερφυσικές ικανότητες. Η μικρή Μπο, προσπαθεί να προφυλαχθεί από τις σκοτεινές δυνάμεις που την καταδιώκουν, έχοντας σαν προστάτη έναν άντρα που αποφυλακίζεται για το λόγο αυτό και γίνεται ο σταθερός της σύντροφος.
Στην ταινία πρωταγωνιστούν: ο Ντελρόι Λίντο, ο Κάιλ ΜακΛάχλαν, ο Τζέικ ΜακΛάφλιν και η Τζόνι Σεκόγια ως Μπο.
Πράγματα που ίσως θα θέλατε να μάθετε
• Το παρατσούκλι του είναι Άλφι. • Σπούδασε φιλοσοφία και κινηματογράφο στο Εθνικό Αυτόνομο Πανεπιστήμιο του Μέξικο Σίτι. • Το ντεμπούτο του στον κινηματογράφο, Love In The Time Of Hysteria, τράβηξε την προσοχή του Σίντνεϊ Πόλακ που του έδωσε την ευκαιρία να σκηνοθετήσει ένα επεισόδιο της τηλεοπτικής σειράς φιλμ νουάρ Fallen Angels. • Πολύ συχνά χρησιμοποιεί κάμερα χειρός και συνεχείς σεκάνς στη σκηνοθεσία των ταινιών του.
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.