Heineken «Dropped»: Ένας Έλληνας «πέφτει» στην Καμπότζη και ζει μια μοναδική εμπειρία ζωής!
Η Heineken, μέσα από τη νέα της καμπάνια “Voyage” (=ταξίδι) αναζητά την πραγματική αξία του ταξιδιού και εκείνους που εξερευνούν τον κόσμο ως «πραγματικοί ταξιδιώτες». Ένας έλληνας ταξιδιώτης, καλείται να χρησιμοποιήσει επινοητικότητα και ευφυΐα μέσα στη ζούγκλα της Καμπότζης… Είναι τα ταξίδια εμπειρίες ζωής; Είναι ο προορισμός που έχει σημασία τελικά ή το ταξίδι; Αναζητώντας […]
Η Heineken, μέσα από τη νέα της καμπάνια “Voyage” (=ταξίδι) αναζητά την πραγματική αξία του ταξιδιού και εκείνους που εξερευνούν τον κόσμο ως «πραγματικοί ταξιδιώτες». Ένας έλληνας ταξιδιώτης, καλείται να χρησιμοποιήσει επινοητικότητα και ευφυΐα μέσα στη ζούγκλα της Καμπότζης…
Είναι τα ταξίδια εμπειρίες ζωής; Είναι ο προορισμός που έχει σημασία τελικά ή το ταξίδι;
Αναζητώντας την απάντηση, η Heineken, στο πλαίσιο της νέας παγκόσμιας καμπάνιας, όπου παρακολουθήσαμε τον πρωταγωνιστή “Man of the world” να εμφανίζεται στην Ινδία, ως αληθινός ταξιδευτής, παρουσιάζει το “Dropped”. Πρόκειται για μια ακόμη πρωτοποριακή digital ενέργεια της Heineken, η οποία αξιοποιεί δυναμικά τα νέα μέσα επικοινωνίας και βρίσκει καινοτόμους τρόπους «συνομιλίας» με το κοινό.
Μπαίνοντας στο Heineken Dropped YouTube channelμπορείτε να παρακολουθήσετε μία σειρά επεισοδίων με ήρωες καθημερινούς ανθρώπους, οι οποίοι αποχωρίζονται την καθημερινότητά τους και «προσγειώνονται» κυριολεκτικά σε μία άγνωστη πραγματικότητα, μακριά από το σπίτι τους.
Μεταξύ των ηρώων που επιλέχθηκαν να ζήσουν την απόλυτη ταξιδιωτική εμπειρία και ένας Έλληνας, o οποίος άφησε τη δική του καθημερινότητα για να μεταφερθεί στην άγνωστη Καμπότζη!
Ήδη απολαύσαμε στην πρώτη σειρά επεισοδίων την περιπέτεια του ισπανού πρωταγωνιστή, ο οποίος έγινε «Dropped»στην Αλάσκα. Στη δεύτερη σειρά επεισοδίων ο έλληνας πρωταγωνιστής καλείται να χρησιμοποιήσει την ελληνική επινοητικότητα και ευφυΐα για να ξεπεράσει τα εμπόδια και να βρει το δρόμο μέσα στη ζούγκλα της Καμπότζης σαν αληθινός ταξιδιώτης.
Ο έλληνας ταξιδιώτης μεταφέρεται με μυστικό τρόπο σε άγνωστο για αυτόν προορισμό και καλείται να μυηθεί στον τρόπο ζωής της Καμπότζης, να περάσει με επιτυχία τις δοκιμασίες και να γυρίσει πίσω στην πατρίδα με όχημά του…ένα τεράστιο παπί. Οι περιπέτειές του, καταγράφονται on camera, προσφέροντας ένα θέαμα γεμάτο χιούμορ, ρεαλισμό και αισιοδοξία.
Τα επεισόδια του έλληνα πρωταγωνιστή είναι στον αέρα από τη Δευτέρα 1 Ιουλίου. Ζήστε την αγωνία, τη συγκίνηση, τη νοσταλγία, τη χαρά και τις περιπέτειες του Έλληνα ταξιδιώτη! Θα καταφέρει η ελληνική αισιοδοξία να υπερνικήσει τα εμπόδια; Περισσότερα από την Heineken στις οθόνες σας!
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.
Σύνταξη
WIDGET ΡΟΗΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝΗ ροή ειδήσεων του in.gr στο site σας