Με την κυκλοφορία νέων προϊόντων όπως το παγωμένο γιαούρτι (frozen yogurt), η Nestle Παγωτά στοχεύει σε άνοδο των πωλήσεων κατά τη φετινή καλοκαιρινή σεζόν. Ο υπεύθυνος του τομέα παγωτού της Nestle Ελλάς κ. Δημήτρης Κοντογεώργος μιλώντας χθες σε δημοσιογράφους σχολιάζοντας την είσοδο στην κατηγορία του frozen yogurt είπε ότι ήταν μια κίνηση που υπαγορεύθηκε από […]
Με την κυκλοφορία νέων προϊόντων όπως το παγωμένο γιαούρτι (frozen yogurt), η Nestle Παγωτά στοχεύει σε άνοδο των πωλήσεων κατά τη φετινή καλοκαιρινή σεζόν.
Ο υπεύθυνος του τομέα παγωτού της Nestle Ελλάς κ. Δημήτρης Κοντογεώργος μιλώντας χθες σε δημοσιογράφους σχολιάζοντας την είσοδο στην κατηγορία του frozen yogurt είπε ότι ήταν μια κίνηση που υπαγορεύθηκε από την αυξανόμενη ζήτηση για τη συγκεκριμένη κατηγορία.
Η Nestle Ελλάς ανακοίνωσε τα οικονομικά της αποτελέσματα για την χρήση του 2012, σύμφωνα με τα οποία οι πωλήσεις αυξήθηκαν 2,2% και ανήλθαν σε 434,4 εκ ευρώ έναντι 424,9 εκ ευρώ του 2011, ενώ τα κέρδη μετά τους φόρους μειώθηκαν 17,4% και περιορίσθηκαν στα 14,7 εκατ. ευρώ έναντι 17,8 εκατ. ευρώ το 2011.