Μουσικά τιτιβίσματα φαίνεται ότι ετοιμάζει το Twitter
Έπειτα από την εξαγορά του δικτυακού τόπου μουσικής We Are Hunted, η υπηρεσία κοινωνικής φέρεται να ετοιμάζεται για την επέκτασή του στη διαδικτυακή μουσική βιομηχανία. Ένα νέο hashtag, το #music, έκανε ήδη την εμφάνισή του στη διεύθυνση music.twitter.com.
Έπειτα από την εξαγορά του δικτυακού τόπου μουσικής We Are Hunted, η υπηρεσία κοινωνικής φέρεται να ετοιμάζεται για την επέκτασή του στη διαδικτυακή μουσική βιομηχανία.
Ο δικτυακός τόπος We Are Hunted επιβεβαίωσε τη συμφωνία με το Twitter, προσθέτοντας σε ανακοίνωσή της ότι «δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το Twitter και η μουσική πάνε μαζί».
Παράλληλα, ένα νέο hashtag, το #music, έκανε την εμφάνισή του στη διεύθυνση music.twitter.com.
Η επίσημη ανακοίνωση του Twitter αναμένεται τις επόμενες μέρες.
Στα επτά χρόνια λειτουργίας του, το Twitter έχει συγκεντρώσει 200 εκατομμύρια χρήστες, οι οποίοι στέλνουν γύρω στα 400 εκατομμύρια μηνύματα τη μέρα.
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.