Επιτυχημένη η επί πληρωμή έκδοση των New York Times δείχνουν τα πρώτα στοιχεία
Ενδείξεις ότι η επί πληρωμή ηλεκτρονική έκδοση των New York Times έχει μέχρι τώρα επιτύχει τους στόχους της –αν δεν τους έχει ξεπεράσει– δείχνουν τα οικονομικά στοιχεία του δεύτερου τριμήνου τους έτους για την μητρική εταιρεία.
Ενδείξεις ότι η επί πληρωμή ηλεκτρονική έκδοση των New York Times έχει μέχρι τώρα επιτύχει τους στόχους της –αν δεν τους έχει ξεπεράσει– δείχνουν τα οικονομικά στοιχεία του δεύτερου τριμήνου τους έτους για την μητρική εταιρεία.
Σύμφωνα με αυτά, οι συνδρομητές της ηλεκτρονικής έκδοσης (όσο δηλαδή έχουν εγγραφεί και πληρώνουν για την πρόσβαση) έφτασαν τους 224.000 ενώ πάνω από 150.000 είναι οι συνδρομητές από άλλες πηγές.
Ο αρχικός στόχος ήταν μέσα σε ένα χρόνο από την έναρξη λειτουργίας της υπηρεσίας την περασμένη άνοιξη, οι χρήστες να φτάσουν τις 300.000.
Πάντως παρά το ότι ο αριθμός των συνδρομητών φαίνεται θετικός, τα έσοδα για την εταιρεία παραμένουν χαμηλά.
Όπως υπολογίζει το Columbia Journalism Review, τα έσοδα από την συνδρομητική υπηρεσία, αν υπολογίσει κανένας 500.000 χρήστες, φτάνουν τα 100 εκατομμύρια δολάρια το χρόνο, σαφώς λιγότερα από 350 εκατομμύρια των διαφημίσεων στην ηλεκτρονική έκδοση ή τον συνολικό τζίρο των 2 δισ. δολαρίων.
Ωστόσο, καταγράφει στα θετικά της υπηρεσίας ότι είναι σχετικά εύκολο να την παρακάμψει ο χρήστης. «Όσοι πιο σκληρό είναι το ‘τείχος πληρωμής’ (paywall), τόσο πιο ενοχλητικό είναι», επισημαίνει.
Στην υπηρεσία υπάρχουν τρία πακέτα πρόσβασης με 15, 20 και 35 δολάρια ανά τέσσερις εβδομάδες. Περιλαμβάνουν, αντίστοιχα, πλήρη πρόσβαση από υπολογιστή και πρόσβαση από smartphone, πλήρη πρόσβαση και πρόσβαση από ταμπλέτα (το πακέτο των 20 δολαρίων) και τέλος, πλήρη πρόσβαση από υπολογιστή και κάθε συσκευή.