Η ιαπωνική εταιρεία επέλεξε τον φετινό αγώνα των 24 Ωρών του Nurburgring, στη Γερμανία, για να παρουσιάσει τη δεύτερη γενιά του υβριδικού roadster που εξέλιξε σε συνεργασία με τη Gazoo Racing.
Στο πλαίσιο του γερμανικού αγώνα αντοχής των 24 Ωρών του Nurburgring, η Toyota παρουσίασε το πρωτότυπο GRMN Hybrid Concept II, ένα convertible υβριδικό τετρακίνητο σπορ αυτοκίνητο με κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο, που φημολογείται ότι αποτελεί τη βάση για τον διάδοχο του δημοφιλούς roadster MR2.
Πρόκειται για μια αισθητικά και μηχανολογικά αναβαθμισμένη έκδοση του πρωτοτύπου που είχε παρουσιάσει η ιαπωνική φίρμα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκυο το 2010.
Ο κινητήρας βενζίνης, V6 με χωρητικότητα 3.456 κ.εκ. και ισχύ 245 ίππων, είναι τοποθετημένος στο κέντρο και μεταδίδει την κίνηση στους πίσω τροχούς. Την ίδια στιγμή, ένας ηλεκτροκινητήρας τοποθετημένος μπροστά μεταδίδει την ισχύ του στους μπροστινούς τροχούς, αυξάνοντας την απόδοση του συνόλου στους 295 ίππους.
Αυτή η χωροταξική επιλογή βελτιώνει τη συμπεριφορά και την σταθερότητα του αυτοκινήτου, μήκους 4,35 μέτρων, πλάτους 1,89 μ. και ύψους 1,20 μ. Το μεταξόνιο του πρωτοτύπου φτάνει τα 2,575 μέτρα, ενώ το βάρος του δεν ξεπερνά τα 1.500 κιλά.
Το Toyota GRMN Hybrid Concept II δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη Gazoo Racing και τα αρχικά του σημαίνουν «Gazoo Racing Master of Nurburgring». Το όνομα αποτελεί φόρο τιμής στον δοκιμαστή της Toyota Motor Corporation και επικεφαλής της Gazoo Racing, Hiromu Naruse, που έχασε τη ζωή του το 2010.