Τεχνική υποστήριξη υπολογιστών στα καταστήματα Κωτσόβολος
Τη διάγνωση προβλημάτων και την επισκευή καθώς και την αναβάθμιση υπολογιστών που δεν καλύπτονται πλέον από την εγγύηση του κατασκευαστή αναλαμβάνουν τα καταστήματα Κωτσόβολος, ανεξάρτητα από το πού και πότε αγοράστηκαν, διερύνοντας την υπηρεσία υποστήριξης συσκευών και στους υπολογιστές.
Τη διάγνωση προβλημάτων και την επισκευή καθώς και την αναβάθμιση υπολογιστών είτε καλύπτονται είτε όχι από την εγγύηση του κατασκευαστή αναλαμβάνουν τα καταστήματα Κωτσόβολος, ανεξάρτητα από το πού και πότε αγοράστηκαν, διερύνοντας την υπηρεσία υποστήριξης συσκευών και στους υπολογιστές.
Για την παροχή της υπηρεσίας για υπολογιστές 15 καταστήματα της αλυσίδας, 10 από τα οποία στην Αττική, απέκτησαν τη γωνιά του τεχνικού, το λεγόμενο Support 360 service corner, όπου εξειδικευμένος τεχνικός αναλαμβάνει την παραλαβή και τον άμεσο έλεγχο του συστήματος ώστε να εκτιμήσει τον απαιτούμενο χρόνο και το κόστος για την επισκευή του στο εργαστήριο. Μάλιστα, τα καταστήματα Κωτσόβολος θα παρέχουν υπολογιστές υπό ενοικίαση για όσο χρόνο διαρκέσει η επισκευή.
Το πρώτο διάστημα παροχής της υπηρεσίας, δεν υποστηρίζεται η παραλαβή των υπολογιστών προς επισκευή από το χώρο του πελάτη, αλλά μόνο η παράδοση. Προς το παρόν, οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να τους μεταφέρουν στα κέντρα υποστήριξης στα καταστήματα της αλυσίδας Κωτσόβολος.
Εάν το κατάστημα στο οποίο απευθυνθεί ο πελάτης δεν διαθέτει Support 360 service corner, τότε το σύστημά του αποστέλλεται στο κεντρικό επισκευαστικό κέντρο της Κωτσόβολος, όπου απασχολούνται δέκα τεχνικοί.
Σύμφωνα με την εταιρεία, «οι τεχνικοί είναι πτυχιούχοι, έχουν προηγούμενη εργασιακή εμπειρία και εκπαιδεύονται εσωτερικά ώστε να προσφέρουν άρτιες υπηρεσίες στο πλαίσιο του Support 360».
Support 360 corner με τεχνικό διαθέτουν τα μεγάλα καταστήματα Κωτσόβολος
- στο Εμπορικό Πάρκο του Αεροδρομίου Ελευθέριος Βενιζέλος,
- στο The Mall Athens,
- στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης,
- στη Λεωφόρο Συγγρού,
- στη Λεωφόρο Πέτρου Ράλλη,
- στο Μενίδι,
- στα Βριλήσσια,
- στο Περιστέρι,
- στην Νέα Ερυθραία,
- στη Λεωφόρο Κηφισίας,
- στη Λάρισα,
- στο Ηράκλειο Κρήτης,
- στην Ευκαρπία,
- στην Πυλαία και
- την Πάτρα.
Σε ότι αφορά στις χρεώσεις, η αλυσίδα έδωσε στο tech.in.gr τιμές ενδεικτικών εργασιών:
- Εγκατάσταση συστημάτων: 29,90 €
- Έλεγχος: 20 €
- Επισκευή: εξαρτάται από το είδος της επισκευής
- Λήψη Backup: 39,90€
- Εκκαθάριση ιών: 39,90€.
- Αναβάθμιση-εγκατάσταση Software: 29,90€
Σε ο,τι αφορά το hardware, το κόστος εξαρτάται από το είδος της εργασίας και του απαιτούμενου ανταλλακτικού.
Τέλος, όσοι ζητούν τηλεφωνική τεχνική υποστήριξη, δέχονται κατευθύνσεις από τον τεχνικό αλλά δεν είναι δυνατό να πραγματοποιηθεί διάγνωση της βλάβης από τηλεφώνου.
In.gr Τεχνολογία
- Αγρότες: Χιλιάδες τρακτέρ στους δρόμους, «η πιο μεγάλη κινητοποίηση από το 2016» – Στα σκοινιά η κυβέρνηση
- Η Pantone κάνει μια εκπληκτική επιλογή για το χρώμα (μη χρώμα) της χρονιάς 2026 -«Η ιστορία από την αρχή»
- Σφυροκοπάει η κακοκαιρία Byron – Πού καταγράφονται τα μεγαλύτερα ύψη βροχής
- Συνέχεια στο νικηφόρο σερί θέλει να δώσει ο Παναθηναϊκός
- Κωνσταντίνος Αργυρός: Τι λέει για τη γνωρίμια του με την Κίμπερλι Γκίλφοϊλ
- Χίος: Διάσωση μητέρας και γιου από το φλεγόμενο σπίτι τους
- Νέλσον Μαντέλα: Ο ισόβιος αγώνας κατά του ρατσισμού
- Η δεύτερη… νιότη του Νάντο Ντε Κολό στη Βιλερμπάν (vids)
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις






![Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Παρασκευή 05.12.2025]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/pexels-kammeran-gonzalez-keola-3137381-9559884-315x220.jpg)




























































Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442