Οι καθ όλα φιλήσυχοι Ελβετοί άρχισαν να χάνουν την ψυχραιμία τους με τα ενεργοβόρα SUV και τα υπερπολυτελή sport αυτοκίνητα, και οργανώνουν εκστρατεία προκειμένου να πραγματοποιηθεί δημοψήφισμα για τον αποκλεισμό τους, από τους δρόμους. Αναλυτικότερα, οι Ελβετοί πράσινοι κατάφεραν να συγκεντρώσουν τις απαιτούμενες από την ελβετική νομοθεσία, υπογραφές, 120.000 τον αριθμό, για την διεξαγωγή του […]
Οι καθ όλα φιλήσυχοι Ελβετοί άρχισαν να χάνουν την ψυχραιμία τους με τα ενεργοβόρα SUV και τα υπερπολυτελή sport αυτοκίνητα, και οργανώνουν εκστρατεία προκειμένου να πραγματοποιηθεί δημοψήφισμα για τον αποκλεισμό τους, από τους δρόμους.
Αναλυτικότερα, οι Ελβετοί πράσινοι κατάφεραν να συγκεντρώσουν τις απαιτούμενες από την ελβετική νομοθεσία, υπογραφές, 120.000 τον αριθμό, για την διεξαγωγή του δημοψηφίσματος, το οποίο και θα πραγματοποιηθεί σε 18 μήνες.
Σε περίπτωση που το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος είναι θετικό για τους πράσινους, όλα τα καινούρια αυτοκίνητα που θα κυκλοφορούν στους ελβετικούς δρόμους υποχρεούνται να εκπέμπουν τιμές CO2 κατώτερες των 250 γρ./χλμ., ενώ τα οχήματα που κινούνται με πετρέλαιο θα διαθέτουν υποχρεωτικά φίλτρο μικροσωματιδίων.
Επίσης, όλα τα αυτοκίνητα, θα πρέπει να έχουν βάρος κατώτερο των 2,2 τόνων και να έχουν τέτοιο σχεδιασμό, που να συμβάλλει στην προστασία πεζών σε περίπτωση ατυχήματος. Όσον αφορά δε, τα αυτοκίνητα που ήδη κυκλοφορούν αλλά δεν πληρούν τους παραπάνω κανόνες, το όριο ταχύτητας για αυτά θα περιορίζεται στα 100 χλμ./ώρα.
Οι πρωτεργάτες αυτής της πρωτοβουλίας, διατείνονται ότι τα μέτρα αυτά θα συντείνουν στην μείωση της υπερθέρμανσης και της μόλυνσης του πλανήτη, θα συμβάλλουν στην προστασία των πεζών και των ποδηλατών και αποτελούν ένα καθ όλα λογικό αίτημα.
Ο Σπυρίδων Περεσιάδης (1854–1918) ήταν σημαντικός Έλληνας θεατρικός συγγραφέας της ύστερης περιόδου του 19ου αιώνα, γνωστός για την ικανότητά του να συνδυάζει την ηθογραφία με τον λυρισμό, όπως στο έργο «Ο Μαγεμένος Βοσκός».