Mercedes-Benz CLS 2008: Ανανέωση με επεμβάσεις ρουτίνας
Ανανεωμένη επανεμφανίζεται η εξεζητημένη σχεδιαστικά μπερλίνα της Mercedes-Benz, παρουσιάζοντας περιορισμένες αλλαγές στο εξωτερικό και στο εσωτερικό της τμήμα.
Ακολουθώντας το πρόσφατο παράδειγμα της SLK, η εξίσου εντυπωσιακή CLS υποβλήθηκε στο απαραίτητο φρεσκάρισμα, που έρχεται να τονίσει το ούτως ή άλλως ιδιαίτερο προφίλ της.
Θυμίζοντας ένα παραδοσιακό coupe, το τετράθυρο αμάξωμα της επιβλητικής Mercedes-Benz έχει διατηρήσει τις βασικές γραμμές του σχεδιασμού του, καθώς οι όποιες παρεμβάσεις περιορίστηκαν σε δευτερεύοντα τμήματα.
Σε σύγκριση με το πρόσφατο παρελθόν του μοντέλου, νέα είναι η μάσκα του μπροστινού τμήματος, που αποτελείται από δυο γρίλιες παράλληλης διάταξης και το έμβλημα της γερμανικής φίρμας.
Ανασχεδιασμένοι είναι και οι εξωτερικοί καθρέπτες. Πέρα από παρουσία των ενσωματωμένων φλας τεχνολογίας LED, αισθητή είναι και η αύξηση – κατά 32% – της επιφάνειάς τους.
Όπως είναι φυσικό το παραπάνω γεγονός έχει αυξήσει την ορατότητα προς το πίσω τμήμα του αυτοκίνητου, συμβάλλοντας στη βελτίωση της ενεργητικής ασφάλειας.
Καταλήγοντας στο πίσω τμήμα του αμαξώματος, η πιο ευδιάκριτη αλλαγή σε σχέση με το παρελθόν είναι τα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα.
Τα τελευταία έχουν υιοθετήσει την τεχνολογία LED, αλλά και τη χαρακτηριστική τριγωνική σχεδίαση στο εσωτερικό τους, που τα κάνει ακόμα πιο ευδιάκριτα.
Ελαφρώς διαφοροποιημένος είναι και ο προφυλακτήρας του πίσω τμήματος, διαθέτοντας μια βαθύτερη τομή στο κέντρο του, ενώ τραπεζοειδείς και όχι οβάλ, είναι πλέον απολήξεις των εξατμίσεων.
Εξίσου διακριτικές είναι οι παρεμβάσεις που έχει δεχτεί το εσωτερικό τμήμα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το ανασχεδιασμένο τιμόνι και ο ανανεωμένος πίνακας οργάνων.
Ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός των νέων εκδόσεων έχει αναβαθμιστεί, ακολουθώντας την τελευταίες εξελίξεις της τεχνολογίας σε επίπεδο πληροφόρησης (βλέπε προηγμένες λειτουργίες Navigation) και ψυχαγωγίας.
Αλλαγές, ωστόσο, παρουσιάζει και η γκάμα των κινητήρων της CLS, καθώς από το Μάρτιο του 2008 – όταν και θα ξεκινήσει η διάθεση της ανανεωμένης έκδοσης στην ευρωπαϊκή αγορά – θα προσφέρεται στην έκδοση 280 με τρίλιτρο βενζινοκινητήρα, απόδοσης 231 ίππων και 300 Nm ροπής.
Εξοπλισμένη με επτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο (7G-Tronic), η CLS 280 επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 7,7 δευτερόλεπτα, φτάνοντας την τελική ταχύτητα των 245 χλμ./ώρα.
Την γκάμα των κινητήρων βενζίνης συμπληρώνει ένας ακόμα V6 3,5 λίτρων, το οκτακύλιδρο μηχανικό σύνολο των 5,5 λίτρων της έκδοσης CLS 500 και ο θηριώδηςV8 των 6,3 λίτρων και των 514 ίππων που εξοπλίζει την έκδοση 63 AMG.
Τη θέση του κάτω από το καπό της ανανεωμένης CLS διατηρεί και ο κινητήρας πετρελαίου των 3 λίτρων, που διαμορφώνει την έκδοση 320 CDI.
Όπως προαναφέραμε η διάθεση της CLS θα ξεκινήσει το Μάρτιο του 2008, σε τιμές που θα ξεκινούν στη γερμανική αγορά από τα 55.692 ευρώ και θα φτάνουν τα 106.624 ευρώ για την κορυφαία έκδοση 63 AMG.
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.