Δυο μόλις χρόνια μετά το εμπορικό του λανσάρισμα στην ευρωπαϊκή αγορά, το Fiat Croma ανανεώνεται.
Έχοντας διατηρήσει τις αυξημένες εξωτερικές του διαστάσεις -μην ξεχνάμε ότι έχουμε να κάνουμε με ένα station wagon- το Croma επανεμφανίζεται σαφώς πιο δυναμικό, με αλλαγές που έχουν να κάνουν κυρίως με τη σχεδίαση του αμαξώματός του.
Εμφανής η διαφοροποίηση του μπροστινού και του πίσω τμήματος, φανερώνει την προσπάθεια της Fiat να ξεφύγει από το άοσμο σχεδιαστικό προφίλ του απερχόμενου μοντέλου.
Διορθωτικές επεμβάσεις μικρότερης έκτασης έχει δεχτεί και το εσωτερικό, που ξεχωρίζει για την ευρυχωρία και την πληρότητα του εξοπλισμού του.
Σε ότι αφορά τα μηχανικά μέρη, το Fiat Croma εξακολουθεί να εξοπλίζεται με δυο κινητήρες βενζίνης 1,8 και 2,2 λίτρων, με απόδοση 140 και 147 ίππους αντίστοιχα.
Την γκάμα του ιταλικού μοντέλου συμπληρώνουν 3 πετρελαιοκίνητες εκδόσεις, με κορυφαία αυτή των 2,4 λίτρων, που φτάνει ι σε ισχύ τους 200 ίππους.
Ο Σπυρίδων Περεσιάδης (1854–1918) ήταν σημαντικός Έλληνας θεατρικός συγγραφέας της ύστερης περιόδου του 19ου αιώνα, γνωστός για την ικανότητά του να συνδυάζει την ηθογραφία με τον λυρισμό, όπως στο έργο «Ο Μαγεμένος Βοσκός».