Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Ferrari FXX Evolution Pack: Εξέλιξη δια χειρός Schumacher

Ferrari FXX Evolution Pack: Εξέλιξη δια χειρός Schumacher

Με την βοήθεια του επτά φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή της Formula 1, η Ferrari FXX επιστρέφει με περαιτέρω βελτιώσεις στην αεροδυναμική του αμαξώματος και στα μηχανικά της μέρη.

Βασισμένη σε πρωτότυπο που είχε παρουσιάσει η Ferrari των Ιούνιο του 2005, η FXX επανέρχεται στο προσκήνιο, με αφορμή την εξέλιξη ενός βελτιωτικού πακέτου που προορίζεται αποκλειστικά για το ιταλικό supercar.



Μετά από δοκιμές δυο ετών, στις οποίες συμμετείχαν πελάτες της Ferrari και ο Michael Schumacher, η FXX τροποποιήθηκε ώστε να βελτιώσει τις εντός πίστας επιδόσεις της.



Απώτερος σκοπός το εντυπωσιακό τετράτροχο να ρίξει το χρόνο στην πίστα του Fiorano 2 ολόκληρα δευτερόλεπτα, σε σχέση με την προηγούμενη έκδοσή του, ολοκληρώνοντας ένα γύρο σε 1 λεπτό και 16 δευτερόλεπτα.



Η σημαντικότερη βελτίωση της FXX έχει να κάνει με τον δωδεκακύλινδρο κινητήρα των 6.262 κ.εκ. Η απόδοσή του έφτασε τους 860 ίππους στις 9.500 σ.α.λ., ενώ παράλληλα μεταβλήθηκε και η κλιμάκωση του κιβωτίου, ώστε να μπορεί κανείς να εκμεταλλευτεί το αυξημένο, κατά 1.000 σ.α.λ., εύρος λειτουργίας του κινητήρα.



Ακόμα πιο άμεσο, το σειριακό κιβώτιο προδιαγραφών F1 χρειάζεται μόλις 20 ms (αντί των 60 ms της πολιτικής έκδοσης) για κάθε αλλαγή σχέσης.



Πέρα από τα μηχανικά μέρη, βελτιώσεις δέχτηκαν και τα ηλεκτρονικά. Το Traction Control της συγκεκριμένης έκδοσης διαθέτει 10 προεπιλεγμένες ρυθμίσεις (ανάμεσα σ΄αυτές υπολογίζεται και η πλήρης απενεργοποίησή του), γεγονός που επιτρέπει στον οδηγό να παραμετροποιήσει τη συμπεριφορά της εξεζητημένης Ferrari ανάλογα με τις απαιτήσεις και τις ικανότητές του.



Χάρη στη νέα γεωμετρία της μπροστινής ανάρτησης η FXX έχει γίνει πιο φιλική με τα ελαστικά της Bridgestone, ενώ μεγαλύτερης αντοχής-διάρκειας είναι και τα υλικά τριβής των κεραμικών φρένων της Brembo.



Αλλαγές, τέλος, έχουν υποστεί πολλά από τα αεροδυναμικά βοηθήματα της δωδεκακύλινδρης Ferrari. Αποτέλεσμα η αύξηση της κάθετης πίεσης που ασκείται στον πίσω άξονα, σε συνδυασμό με τη συνολική βελτίωση της αεροδυναμικής κατά 25%.


auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο