Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Tokyo Motor Show 2007: Παρουσία… επιδόσεων για την BMW

Tokyo Motor Show 2007: Παρουσία… επιδόσεων για την BMW

Την αγωνιστικών προδιαγραφών Σειρά 1 Coupe επεφύλασσε η BMW για το Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο. Εξίσου ηχηρή η παγκόσμια πρεμιέρα της τετράθυρης M3.

Ακολουθώντας το παράδειγμα του μακρινού προγόνου της (βλέπε τη θρυλική BMW 2002 της δεκαετίας του 1970), η Σειρά 1 Coupe αναβαθμίζεται, αποκτώντας χαρακτηριστικά που παραπέμπουν σε καθαρόαιμες αγωνιστικές προτάσεις.



Κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, το καπό είναι αυτό που ξεχωρίζει από την πρώτη ματιά στο αμάξωμα της tii. Στην προσπάθεια περιορισμού του συνολικού βάρους, από συνθετικά υλικά έχουν κατασκευαστεί τα αεροδυναμικά βοηθήματα του πίσω τμήματος και οι εξωτερικοί καθρέπτες.



Επανασχεδιασμένος είναι ο μπροστινός προφυλακτήρας, ώστε να επιτρέπει τη μεγαλύτερη ροή αέρα στον κινητήρα και στα φρένα, με τους τροχούς των 18 ιντσών και τα πλαϊνά skirts να ολοκληρώνουν το εντυπωσιακό ομολογουμένως παρουσιαστικό της tii.



Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα τύπου bucket καθίσματα και το τριάκτινο τιμόνι. Ωστόσο, η εκτεταμένη χρήση Alcantara είναι αυτή που το διαφοροποιεί από τις πολιτικές εκδόσεις της Σειράς 1 Coupe.



Τέλος, το χαρακτηριστικό λευκό χρώμα του αμαξώματος συναντιέται και στα μεταλλικά τμήματα του ταμπλό, δημιουργώντας μια έντονη αντίθεση με τις σκουρόχρωμες επενδύσεις της καμπίνας.



Χωρίς να γίνεται λόγος για τα μηχανικά της μέρη, η πρωτότυπη έκδοση tii της Σειράς 1 Coupe δεν μπορεί παρά να εξοπλίζεται με τον twin turbo κινητήρα των 306 ίππων και των 400 Nm μέγιστης ροπής.


Στο πλευρό της tii βρίσκεται και η τετράθυρη BMW M3. Εξίσου εντυπωσιακή με την Coupe εκδοχή της, η M3 Sedan έχει διαφοροποιηθεί σχεδιαστικά σε σχέση με τις υπόλοιπες τετράθυρες εκδόσεις της Σειράς 3.



Εξοπλισμένη με το θηριώδη V8 κινητήρα των 420 ίππων, η… οικογενειακή M3 επιταχύνει από στάση στα 100 χμλ./ώρα σε 4,9 δευτερόλεπτα (4,8 δευτερόλεπτα για την Coupe), φτάνοντας την, ηλεκτρονικά περιορισμένη, τελική ταχύτητα των 250 χλμ./ώρα.



Η βασικότερη διαφορά σε σχέση με το Coupe αμάξωμα είναι η τοποθέτηση συμβατικής οροφής και όχι ανθρακονημάτινης, γεγονός που έχει συμβάλει στην αύξηση του συνολικού βάρους κατά 30 κιλά.


auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο