Ο «Megalicious» κόσμος του Mega
Η νέα εικόνα του Mega είναι στον αέρα. Δύο χρόνια αφότου ο «Megalicious» κόσμος μπήκε στην ζωή μας, έρχεται η ώρα της ανανέωσης με 7 νέα «σήματα σταθμού». Τα σήματα μάς παρουσιάζουν εικόνες από πραγματικούς ανθρώπους στην καθημερινή ζωή τους, όπου η «Megalicious» εμπειρία με ένα μαγικό τρόπο, τους μεταφέρει πιο κοντά στις επιθυμίες τους. […]
Spotlight
-
Μελέτη καταπέλτης για τα Τέμπη μιλά για αλλοίωση της σκηνής του εγκλήματος - Η αναφορά στις εύφλεκτες ουσίες
-
Γενς Στόλτενμπεργκ: «Δεν είναι πολύ αργά για να κερδίσει η Ουκρανία τον πόλεμο»
-
Το παρών του Αλέξη Τσίπρα
-
Έζησα στην Αθήνα της δεκαετίας του 1980 για έναν χρόνο - αυτό μου έμαθε ότι μπορείς να ανήκεις οπουδήποτε
Η νέα εικόνα του Mega είναι στον αέρα. Δύο χρόνια αφότου ο «Megalicious» κόσμος μπήκε στην ζωή μας, έρχεται η ώρα της ανανέωσης με 7 νέα «σήματα σταθμού». Τα σήματα μάς παρουσιάζουν εικόνες από πραγματικούς ανθρώπους στην καθημερινή ζωή τους, όπου η «Megalicious» εμπειρία με ένα μαγικό τρόπο, τους μεταφέρει πιο κοντά στις επιθυμίες τους.
Η δημιουργική ιδέα είναι αποτέλεσμα συνεργασίας της γερμανικής διαφημιστικής εταιρίας Velvet, η οποία ανέλαβε και την παραγωγή των σημάτων, με την εμπορική διεύθυνση και την διεύθυνση προγράμματος του Mega. Στόχος της νέας καμπάνιας, η οποία περιλαμβάνει 17 ταινίες, είναι η προώθηση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών των νέων σειρών και εκπομπών που αποτελούν το φετινό πολυδιάστατο πρόγραμμα του σταθμού.
Σε επίπεδο παραγωγής έχουν εμπλακεί, κατά περίπτωση, το τμήμα On Air Promotion του Mega, η εταιρία παραγωγής ΤΝΤ, καθώς και οι εταιρίες παραγωγής των διαφόρων σειρών και ψυχαγωγικών εκπομπών.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις