Μετά το ολοκαίνουργιο Twingo ήρθε η σειρά του Clio να υιοθετήσει την τεχνολογία TCE (Turbo Control Efficiency) η οποία διακρίνεται για τις υψηλές επιδόσεις, τις μειωμένες εκπομπές ρύπων και την χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου. Ετσι στη γκάμα του γαλλικού supermini που διατίθεται και στην ελληνική αγορά περιλαμβάνονται πλέον τρίθυρες και πεντάθυρες εκδόσεις αμαξώματος με το μοτέρ 1.2 TCE ισχύος 100 ίππων.
Ο μικρότερος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας στη γκάμα της γαλλικής φίρμας αντικαθιστά ουσιαστικά στο Clio εκείνον του 1,4 λίτρου, απόδοσης 100 ίππων ο οποίος συνδυάζει την ισχύ ενός συνόλου 1.400 κ.εκ., τη ροπή στρέψης ενός μοτέρ 1.600 κ.εκ. και την κατανάλωση ενός συνόλου 1.200 κ.εκ..
Παράλληλα διακρίνεται για το μειωμένο βάρος του καθώς ζυγίζει 20 κιλά λιγότερο από τον 1.4 του Clio τρίτης γενιάς.
Η ισχύς των 100 ίππων αποδίδεται στις 5.500σ.α.λ. ενώ η ροπή στρέψης φτάνει τα 145 Nm στις 3.000σ.α.λ. Η θεωρητική μέση κατανάλωση καυσίμου ανέρχεται σε 5,9 λίτρα/100χλμ.η μέγιστη ταχύτητα του Clio 1.2 TCE αγγίζει τα 184 χλμ./ώρα ενώ η επιτάχυνση από στάση (0-100 χλμ./ώρα) προσδιορίζεται σε 11,1 δευτερόλεπτα.
Στοχεύοντας στο νεανικό κοινό που επιζητά επιδόσεις, δυναμικό χαρακτήρα, σπορτίφ εμφάνιση και trendy σχεδίαση στο εσωτερικό, το Clio 1.2 Turbo διατίθεται σε τρια επίπεδα εξοπλισμού με τιμή εκκίνησης 13.700 ευρώ για το τρίθυρο Εxpression και 14.100 ευρώ για το πεντάθυρο. Στο επίπεδο εξοπλισμού Rip Curl οι τιμές διαμορφώνονται στα 14.200 και 14.600 ευρώ αντίστοιχα ενώ η τρίθυρη έκδοση Dynamic κοστίζει 15.250 ευρώ και η πεντάθυρη 15.650 ευρώ.
Δείτε εδώ αναλυτικά τα στοιχεία εξοπλισμού του Clio 1.2 TCE 100 ίππων.
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.