Απαλλαγμένο από το βαρύ καμουφλάζ συνελήφθη στις αυστριακές Αλπεις το Q5 κατά την διάρκεια δοκιμών εξέλιξης που αφορούσαν μεταξύ άλλων στο σύστημα ψύξης και στα φρένα.
Η απάντηση της Audi στις Mercedes-Βenz GLK και BMW X3 βασίζεται στην πλατφόρμα που χρησιμοποιεί το A5 και στην οποία θα βασιστεί το επερχόμενο A4.
Το κυριότερο πλεονέκτημά της είναι η ευελιξία της η οποία επιτρέπει την χρήση αρκετών διαφορετικών μοτέρ από την γκάμα του ομίλου VW, στα οποία περιλαμβάνονται τετρακύλινδρα και εξακύλινδρα μοτέρ βενζίνης τεχνολογίας FSI και κινητήρες diesel υψηλής απόδοσης.
Μεταξύ αυτών ο δίλιτρος TDI και ο V6 3.0 TDI. Θεωρείται επίσης δυνατή η χρήση του V8 μοτέρ των 4,2 λίτρων σε μια έκδοση με τα διακριτικά S-line.
Ολες οι εκδόσεις του Q5 θα διαθέτουν το αναβαθμισμένο σύστημα τετρακίνησης Quattro σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή το νέο επτατάχυτο DSG.
Στον εξοπλισμό του μοντέλου θα περιλαμβάνεται επίσης σύστημα ελέγχου κατάβασης για ασφαλή κίνηση σε κατωφέρειες με έντονη κλίση και ρυθμιζόμενη αερανάρτηση.
Σε αντίθεση, ωστόσο, με το Q7 το Q5 δεν θα διατίθεται με τρίτη σειρά καθισμάτων, παραμένοντας αποκλειστικά πενταθέσιο.
Η παραγωγή του μοντέλου θα ξεκινήσει το 2008 στο Ingolstadt της Γερμανίας στο οποίο επενδύθηκαν 300 εκατομμύρια ευρώ και θα απασχολούνται 1.700 εργαζόμενοι ενώ η επίσημη παρουσίαση του αυτοκινήτου προγραμματίζεται για την ερχόμενη άνοιξη, στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης.
Για πρώτη φορά, η ζωή του Νίκου Ξυλούρη ανεβαίνει στο θεατρικό σανίδι από τη Stages Network και τα Αθηναϊκά Θέατρα, με το έργο Ο Αρχάγγελος της Κρήτης. Έως τις 31 Ιανουαρίου στο θέατρο ΗΒΗ.
Μια από τις πιο ωραίες φωνές της γενιάς της, η Βιολέτα Ίκαρη επιστρέφει στη δισκογραφία με το EP Σύννεφα Μπαλόνια, αλλά και στον Σταυρό του Νότου στις 26 Δεκεμβρίου.
Φροίξος Φυντανίδης
WIDGET ΡΟΗΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝΗ ροή ειδήσεων του in.gr στο site σας