Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Νέα συνταγή -αλά Clio- για το επόμενο Renault Megane

Νέα συνταγή -αλά Clio- για το επόμενο Renault Megane

Διεκδικώντας την ευρύτερη αποδοχή του κοινού, το νέο Megane θα είναι πολυτελέστερο και ακόμα καλύτερο στον δρόμο σύμφωνα με την γαλλική εταιρεία.

Δεν χρειάζεται ιδιαίτερη φαντασία για να προβλέψει κανείς ποιο σημείο του υπάρχοντος Megane θα άλλαζε οπωσδήποτε η γαλλική εταιρεία στην επόμενη γενιά του μοντέλου. Το πίσω μέρος των hatchback εκδόσεων προκάλεσε από την πρώτη στιγμή έντονες διαφωνίες καθώς απέκτησε φίλους και εχθρούς, φαινόμενο διόλου ευοίωνο σε μια τόσο ανταγωνιστική κατηγορία.



Για αυτό και οι σχεδιαστές της γαλλικής φίρμας υιοθέτησαν ένα πιο συμβατικό σχεδιασμό πίσω, που θα κάνει το νέο Megane να μοιάζει με μεγενθυμένο Clio.



Το τελευταίο αποδείχθηκε ένα από τα πλέον δημοφιλή αυτοκίνητα της κατηγορίας του -και όχι μόνο- στην ευρωπαϊκή αγορά, κάτι που δεν κατάφερε να επιτύχει το Megane με αντιπάλους τα Ford Focus, Opel Astra και VW Golf.



Η επόμενη γενιά του μικρομεσαίου μοντέλου θα διαφοροποιείται ήδη από το μπροστινό μέρος με γωνιώδη φωτιστικά σώματα και το ευμεγέθες σήμα να δεσπόζει στο καπό. Τα τονισμένα φτερά φαίνεται να είναι δανεισμένα από το Clio, ενώ έντονη θα είναι και η πλευρική γραμμή που καταλήγει στα επίσης τονισμένα πίσω φτερά.



Την εκλεπτυσμένη εικόνα ολοκληρώνουν οι νέες ζάντες αλουμινίου που είναι δανεισμένες από τα τελευταία πρωτότυπα της γαλλικής εταιρείας.


Βέβαια, παρά τη διαφοροποίηση του πίσω μέρους σε σχέση με εκείνο του σημερινού μοντέλου, αυτό δεν σημαίνει πως δεν θα είναι ξεχωριστό, αν συγκριθεί με τα υπόλοιπα ανταγωνιστικά μοντέλα, ιδιαίτερα στις εκδόσεις με τις δύο ξεχωριστές απολήξεις της εξάτμισης.


Αν και μέχρι τώρα έχουν αποκαλυφθεί μόνο οι φωτογραφίες της πεντάθυρης έκδοσης, πηγές αναφέρουν ότι και η τρίπορτη θα είναι εξίσου εντυπωσιακή. Σε εκείνη άλλωστε θα βασιστούν και οι γρήγορες εκδόσεις του νέου Megane. Ανάλογες θα είναι και οι διαφοροποιήσεις στην εξωτερική εμφάνιση των υπόλοιπων εκδόσεων, δηλαδή της Station Wagon και της CC, με τα Scenic και Grand Scenic να ακολουθούν χρονικά.


Το εσωτερικό θα είναι εξίσου ριζοσπαστικό χωρίς να λείπουν όλα τα σύγχρονα gadgets, όπως π.χ. το δορυφορικό σύστημα πλοήγησης με σκληρό δίσκο αλλά και το νέας γενιάς σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί.


Στον τομέα των κινητήρων η έμφαση θα δοθεί σε μηχανικά σύνολα με χαμηλό κυβισμό, υψηλή απόδοση και οικονομική λειτουργία κάτι που παραπέμπει στην τεχνολογία που χρησιμοποιήθηκε στο υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ του 1,2 λίτρου του νέου Twingo.



Ωστόσο το δάπεδο του νέου Megane δεν θα είναι αμιγώς γαλλικό, αφού θα βασίζεται σε εκείνο του Nissan Qashqai, το οποίο προήλθε από την συνεργασία των δύο εταιρειών.


Αν και ακόμα δεν έχει επιβεβαιωθεί κάποια τετρακίνητη έκδοση του νέου Megane, σίγουρα η ευέλικτη πλατφόρμα του μοντέλου θα είναι εφικτό να τροποποιηθεί στο μέλλον. Η οδική συμπεριφορά πάντως αναμένεται σε κορυφαία για την κατηγορία επίπεδα.


Αυτό ενισχύεται από το γεγονός ότι εκτός του άκαμπτου πλαισίου, το δάπεδο επιτρέπει την τοποθέτηση των τροχών σε όσο το δυνατό πιο ακραίες θέσεις στο αμάξωμα, με αποτέλεσμα την καλύτερη δυνατή κατανομή βάρους,.



Καμία ασφαλής πληροφορία πάντως δεν υπάρχει για την ημερομηνία της επίσημης παρουσίασης του νέου Megane. Οι Γάλλοι έχουν ήδη προγραμματίσει για την προσεχή έκθεση της Φρανκφούρτης την αποκάλυψη της νέας Laguna, άρα θα πρέπει να περιμένουμε μια από τις σημαντικές εκθέσεις του 2008 για να πάρουμε την πρώτη γεύση της νέας γαλλικής συνταγής.





Auto Express

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο