Μια ακόμη πρωτότυπη προωθητική ενέργεια βρίσκεται σε εξέλιξη αυτή την περίοδο στα πρατήρια καυσίμων με το σήμα της BP.
Μετά την απήχηση που είχε η κούπα illusion στους καταναλωτές, η γνωστή εταιρεία δίνει την ευκαιρία στους πελάτες της να επιλέξουν το δικό τους μπολ πρωϊνού από μια νέα σειρά με ποικιλία σχεδίων, δροσερές εικόνες και έξυπνα μηνύματα.
Απαραίτητη προϋπόθεση για την απόκτηση ενός μπολ από πορσελάνη αποτελεί απλώς ένα γέμισμα 25 λίτρων βενζίνης.
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.