Η απόφαση για την τοποθέτηση ενός V8, 3.999 κ.εκ. στη νέα Μ3, απόδοσης άνω των 400 ίππων, δεν αποτελεί είδηση. Η BMW, ωστόσο, μόλις τώρα παρουσίασε λεπτομέρειες σχετικά με το νέο της δημιούργημα οι οποίες είναι ιδιαίτερα αποκαλυπτικές.
Η ακριβής ισχύ του εν λόγω συνόλου φτάνει τους 420 ίππους στις 6.500 σ.α.λ., με το στροφόμετρο να συνεχίζει αρκετά παραπάνω, μέχρι το όριο των 8.300 σ.α.λ.! Αντίστοιχα η ροπή των 400 Nm αποδίδεται στις 3.900 σ.α.λ., διατηρώντας ένα 85% του συνόλου της μέχρι τις στροφές μέγιστης ισχύος.
Για τη δημιουργία του χρησιμοποιήθηκαν εξελιγμένα υλικά και κατασκευαστικές μέθοδοι, αρκετά εκ των οποίων έχουν τις ρίζες τους στη Formula 1. Αξίζει δε να σημειωθεί ότι πρόκειται για ένα από τα ελαφρύτερα και πιο περιορισμένα σε διαστάσεις οκτακύλινδρα σύνολα της αγοράς. Χαρακτηριστικά το βάρος του είναι 202 κιλά, 15 λιγότερα από αυτά του εξακύλινδρου εν σειρά συνόλου που φέρει η σημερινή Μ3!
Παρότι ατμοσφαιρικός, δεν δυσκολεύεται να ξεπεράσει σε ειδική ισχύ το όριο των 100 -συγκεκριμένα 105- ίππων/ λίτρο. Για αμεσότερη απόκριση μάλιστα φέρει ξεχωριστές πεταλούδες γκαζιού για τον κάθε κύλινδρο και μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων, ενώ το σύστημα λίπανσής του λειτουργεί απροβλημάτιστα ακόμα και με πλευρικές επιταχύνσεις που αγγίζουν τα 1,4 G.
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.