Η ονειρική Alfa των 450 ίππων προχωρά σε περιορισμένη παραγωγή, πραγματοποιώντας την πρώτη της επίσημη εμφάνιση στο διεθνές σαλόνι αυτοκινήτου του Παρισιού.
Εχοντας ήδη συμπληρώσει τρία ολόκληρα χρόνια παρουσίας ως πρωτότυπο -από το φθινόπωρο του 2003, στην έκθεση της Φρανκφούρτης- η ακαταμάχητα όμορφη και πληθωρική 8C Competizione δείχνει έτοιμη να περάσει πλέον στη φάση της παραγωγής.
Η απόφαση αυτή λήφθηκε εντός του καλοκαιριού, μετά από αρκετές πιέσεις αλλά και με δεδομένο τον ενθουσιασμό του κόσμου, που θα έχει τη δυνατότητα να τη θαυμάσει για μία ακόμα φορά, στην τελική της μορφή, στο προσεχές σαλόνι αυτοκινήτου του Παρισιού.
Το ρετρό στιλ της 8C Competizione θυμίζει έντονα σπορ αυτοκίνητα παλαιότερων δεκαετιών, ταυτόχρονα όμως κρύβει μέσα του όλη την αγωνιστική εμπειρία των Alfa Romeo και Maserati που έχουν συνεργαστεί για την εξέλιξή της.
Κάτω από το καπό κρύβεται ένας V8 4,7 λίτρων, με συνολική ισχύ 450 ίππων και ροπή 470 Nm. Η κίνηση μεταδίδεται, φυσικά, στον πίσω άξονα, εκεί ακριβώς που εδράζεται και το εξελιγμένο αυτόματο-σειριακό κιβώτιο των έξι σχέσεων, για λόγους κατανομής βάρους.
Οι τροχοί που φέρει είναι 20 ιντσών, με ελαστικά διαστάσεων 245/35 εμπρός και 385/35 πίσω. Στο εσωτερικό τους φιλοξενούν τέσσερις ευμεγέθεις, διάτρητους και αεριζόμενους δίσκους, οι οποίοι υπόσχονται αποτελεσματική επιβράδυνση του οχήματος, ακόμα και με ταχύτητες που υπερβαίνουν κατά πολύ τα 200 χλμ./ώρα.
Γενικά πρόκειται για ένα κομμάτι μοναδικό, εξοπλισμένο με όλα τα σύγχρονα ηλεκτρονικά και ταυτόχρονα βγαλμένο από μία άλλη, ρομαντική εποχή. Χωρίς υπερβολή, ένα όχημα που όμοιό του είχε να κατασκευάσει η Alfa Romeo από την εποχή που φιλοξενούσε στις τάξεις της τον Enzo…
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.