Δεν είναι λίγες οι φορές που οι αυτοκινητοβιομηχανίες επιλέγουν κινηματογραφικά φεστιβάλ για να παρουσιάσουν τα νέα τους μοντέλα, ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε πως κινηματογράφος και αυτοκίνηση είναι έννοιες άρρηκτα συνδεδεμένες. Μάλλον για αυτό λοιπόν η Lancia επέλεξε το διεθνές κινηματογραφικό φεστιβάλ της Βενετίας για να αποκαλύψει επίσημα στο κοινό το πρωτότυπο Lancia Delta HPE Concept.
To συγκεκριμένο concept car μετουσιώνει, στη σύγχρονη μορφή της, την παράδοση της Lancia στη μεσαία κατηγορία, όπου κατατάσσει την Delta η ιταλική εταιρεία, δίπλα σε μοντέλα όπως η Lancia Beta HPE, η Prisma, η Dedra και πιο πρόσφατα με τη Lybra. Μπορεί βέβαια η Delta να ήταν στο παρελθόν ένα από τα πιο δημοφιλή μικρομεσαία, ελέω και της εμπλοκής της ιταλικής εταιρείας στα ράλι, ωστόσο οι διαστάσεις της σύγχρονης Delta μόνο μικρομεσαίες» δεν μπορούν να χαρακτηριστούν!
Αυτό είναι φυσιολογικό, αφού το μήκος του αμαξώματος φτάνει τα 4,5 μέτρα -6 εκατοστά περισσότερα από την… Alfa Romeo 156- το πλάτος τα 1,8 μέτρα και το ύψος τα 1,5 μέτρα, ενώ το μεταξόνιο των 2,7 μέτρων παραπέμπει ευθέως στα συγγενή Fiat Croma και Alfa Romeo 159 που έχουν ακριβώς το ίδιο μεταξόνιο.
Φυσικά οι εσωτερικοί χώροι αναμένεται να είναι κορυφαίοι, αν κρίνουμε από την τιμή του μεταξονίου αλλά και του εξωτερικού ύψους, ενώ ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 400 λίτρα, τιμή που μπορεί να μην εντυπωσιάζει για το μέγεθος του αυτοκινήτου, αλλά σύμφωνα με την ιταλική εταιρεία, θα είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμος και θα μπορεί να διαμορφώνεται ανάλογα με τις ανάγκες.
Σίγουρα άλλα στοιχεία θα περίμεναν να δουν οι φίλοι της εταιρείας από ένα μοντέλο που φέρει το θρυλικό όνομα Delta, αλλά αυτά φαίνεται ότι ανήκουν στο παρελθόν και ο στόχος πλέον της Lancia είναι διαφορετικός, να προσφέρει δηλαδή πολυτέλεια και άνεση, θυσιάζοντας το σπορ χαρακτήρα του παρελθόντος.
Αυτό θα είναι εμφανές και στο εσωτερικό όπου σύμφωνα με τους Ιταλούς θα κυριαρχεί η αναβαθμισμένη ποιότητα κατασκευής, η χλιδή, η άνεση και ο πλήρης εξοπλισμός με αρκετές τεχνολογικές καινοτομίες.
Εκτός από το ηχοσύστημα με δυνατότητα αναπαραγωγής αρχείων mp3 -κάτι που γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλές- η νέα Delta θα εξοπλίζεται και με το νέο σύστημα Blue&Μe που εξέλιξε η Fiat σε συνεργασία με τη Microsoft -ας ελπίσουμε ότι δεν θα υπάρχουν ασυμβατότητες και κενά… ασφαλείας- που συνδυάζει την τεχνολογία Bluetooth με θύρες USB, στις οποίες οι μελλοντικοί κάτοχοι θα έχουν τη δυνατότητα τοποθέτησης είτε των κινητών τηλεφώνων, είτε μικρών φορητών σκληρών δίσκων για την αναπαραγωγή μουσικής, από το ηχοσύστημα της Bose.
Τον σχεδιασμό του εσωτερικού επιμελήθηκε το Lancia Style Center και σύμφωνα με την ιταλική εταιρεία, θα αποτελέσει πρότυπο στους τομείς της πολυτέλειας και της άνεσης, με τα μέτρα της κατηγορίας φυσικά, αφού στα υψηλής ποιότητας υλικά του εσωτερικού, περιλαμβάνονται δέρμα, αλκαντάρα, βελούδο, ξύλο και επενδύσεις χρωμίου, ανάλογα με τις επιθυμίες του αγοραστή.
Ωστόσο, δεν έχουν γίνει γνωστά τα μηχανικά μέρη του πρωτότυπου μοντέλου, εκτός από τους κινητήρες. Με δεδομένες όμως τις διαστάσεις της Delta, δεν θα αποτελέσει έκπληξη αν πρόκειται για μία πολυτελή έκδοση του Fiat Croma.
H έκπληξη όσον αφορά στους κινητήρες, συνίσταται στο γεγονός ότι πρόκειται για υπερτροφοδοτούμενα σύνολα βενζίνης και πετρελαίου, που θα συνδυάζονται με εξατάχυτα χειροκίνητα ή αυτόματα κιβώτια και θα αποδίδουν από 120 μέχρι και περισσότερους από 200 ίππους. Τέλος, σύμφωνα με την ιταλική εταιρεία, η ρύθμιση των αναρτήσεων θα έχει στόχο την άνεση κατά κύριο λόγο και θα γίνεται και ηλεκτρονικά με το σύστημα SDC.
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.