Έχοντας ήδη καπαρώσει την κεντρική θέση του περιπτέρου της Volvo στην προσεχή έκθεση του Παρισιού, το νέο C30 -στην τελική του μορφή- είναι πλέον έτοιμο να παρουσιαστεί και επισήμως στο κοινό.
Η κατασκευή ενός μοντέλου μικρότερου από το S40 είναι ιδιαίτερα σημαντική για τη σουηδική εταιρία, που προσδοκά αισθητή αύξηση των πωλήσεων από τη συγκεκριμένη κίνηση. Και το ίδιο όμως το C30 δείχνει ικανό να δεχτεί την πρόκληση των premium μικρομεσαίων, όπως το Audi A3, διαθέτοντας τη δική του, ξεχωριστή προσωπικότητα.
Εμφανισιακά το μοντέλο παραγωγής δεν διαφέρει αισθητά από το πρωτότυπο C30 Design Concept που παρουσιάστηκε στις αρχές του χρόνου στο Ντιτρόιτ. Ο σχεδιασμός του μπορεί να χαρακτηριστεί δυναμικός, ενώ η καταγωγή του γίνεται άμεσα εμφανής, από κάθε οπτική γωνία.
Ανάλογα ισχύουν και για το εσωτερικό. Το ταμπλό υιοθετεί τη λογική των S/V40, με μικρές στιλιστικές αποκλίσεις. Οσο για τα καθίσματα, πίσω τελικά επεκράτησε η λογική των δύο ξεχωριστών θέσεων. Αυτή αποκλείει τη μεταφορά ενός πέμπτου επιβάτη, βελτιώνει όμως την άνεση και, γενικότερα, τις συνθήκες μετακίνησης για τους υπολοίπους.
Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει τρία μηχανικά σύνολα βενζίνης και δύο diesel. Η βασική έκδοση φιλοξενεί κάτω από το καπό της ένα κινητήρα 1,6 λίτρων, απόδοσης 100 ίππων, ενώ οι άλλες δύο είναι πεντακύλινδρες και υπερτροφοδοτούμενες, ισχύος 180 και 220 ίππων.
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.