Τιμώντας το αγωνιστικό παρελθόν της εταιρίας, καθώς επίσης και τους προκατόχους της, η νέα 911 GT3 RS φιλοδοξεί να θέσει νέα στάνταρ στην οδηγική απόλαυση και τις επιδόσεις.
Η κορυφαία έκδοση της 911 GT3 διατηρεί την ιπποδύναμη του κινητήρα της στους 415 ίππους, διαθέτει όμως ένα κιβώτιο ταχυτήτων με πιο κοντή κλιμάκωση, ενώ εμφανίζεται ελαφρύτερη κατά 20 κιλά, χάρη σε ένα ειδικό πρόγραμμα αδυνατίσματος που υπεβλήθη από την Porsche. Τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται από στάση σε 4,2 δευτερόλεπτα, έναντι 4,3 της συμβατικής GT3, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 310 χλμ./ώρα.
Πίσω κρίθηκε απαραίτητη η αύξηση του μετατροχίου, ώστε να βελτιστοποιηθεί η σταθερότητα και η συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο απαιτητικό περιβάλλον της πίστας. Αυτό οδήγησε σε μία ανάλογη αύξηση του πλάτους του πίσω μέρους κατά 44 χιλιοστά.
Η προσπάθεια για την μείωση του βάρους σε όσο το δυνατό πιο χαμηλά επίπεδα γίνεται εμφανής σε αρκετά σημεία του αμαξώματος. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε τα πλαστικά πίσω καπό και παρμπρίζ, όπως επίσης και την κατασκευασμένη από ανθρακονήματα αεροτομή. Η χρήση σύνθετων υλικών επεκτείνεται και σε μέρη της ανάρτησης, ενώ αρκετές από τις τεχνολογικές λύσεις που εφαρμόζονται εδώ θα χρησιμοποιηθούν αυτούσιες στις αγωνιστικές εκδόσεις.
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.