Ο εξοστρακισμός του M. Schumacher από την pole position και η κατάρα της τρίτης θέσης σημάδεψαν το φετινό αγώνα, στον οποίο νικητής αναδείχτηκε ο F. Alonso.
Η φύση και η ιστορία του συγκεκριμένου αγώνα προσδίδουν στο GP του πριγκιπάτου ένα ιδιαίτερο κύρος, όχι μόνο λόγω της αίγλης που αποπνέει αλλά και με βάση τις μονομαχίες και τα επεισόδια που έχουν διαδραματιστεί εκεί κατά καιρούς.
Έτσι λοιπόν και η φετινή διοργάνωση δεν θα μπορούσε να αποκλίνει του κανόνα, καθώς περιελάμβανε ίντριγκες για την pole position και άφθονο σασπένς για την κατάκτηση της τρίτης θέσης, αφήνοντας μάλλον αδιάφορη την κορυφή, που είχε καπαρώσει εξ΄ αρχής ο Fernando Alonso.
Παράλληλα, για πρώτη, ίσως, φορά στα χρονικά είδαμε τις δύο Ferrari να εκκινούν από τις τελευταίες θέσεις της εκκίνησης(!), λόγω μίας εξόδου που είχε ο Felipe Massa στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά και μίας αντίστοιχης… απροσεξίας του Michael Schumacher.
Πιο συγκεκριμένα ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής -και ενώ μέχρι το τελευταίο λεπτό διατηρούσε με το χρόνο του την pole position- βγήκε πάλι στην πίστα για μία τελευταία προσπάθεια. Εκεί κάπου, σε μία στροφή, ένα άτσαλο φρενάρισμα ακινητοποίησε το μονοθέσιό του λίγα μόλις εκατοστά από τα προστατευτικά ελαστικά και πάνω στην αγωνιστική γραμμή!
Αμέσως οι κριτές ύψωσαν κίτρινες σημαίες, αποτρέποντας κάποιο ατύχημα, το όλο όμως συμβάν καθυστέρησε αρκετούς πιλότους που προσπαθούσαν εκείνη τη στιγμή να πετύχουν κάτι καλύτερο, ανάμεσά τους και τον F. Alonso.
Το ατύχημα αυτό κατακρίθηκε έντονα από τη Renault και άλλες ομάδες, καθώς πολλοί μίλησαν για δόλο, ώστε να διατηρηθεί ο M. Schumacher στην πρώτη θέση. Ετσι, μετά από οκτώ ολόκληρες ώρες διαπραγματεύσεων, οι αγωνοδίκες πήραν την απόφαση να ακυρώσουν τους χρόνους του Γερμανού πολυπρωταθλητή, ρίχνοντάς τον στην τελευταία θέση. Αυτός πάλι, βασιζόμενος στους κανονισμούς, αποφάσισε να εκκινήσει από τα pits, αλλάζοντας κινητήρα και μεταβάλλοντας παράλληλα την ποσότητα των καυσίμων του.
Στην εκκίνηση όλα εκτυλίχθηκαν ομαλά, με τους πρώτους οδηγούς να διατηρούν τις θέσεις τους. σύντομα όμως, στο δεύτερο γύρο, ένα οδηγικό λάθος του Mark Webber τον έριξε στην τρίτη θέση, επιτρέποντας στον Kimi Raikonen να περάσει μπροστά. Ο Φιλανδός οδηγός της McLaren άρχισε να πιέζει τον F. Alonso για μία προσπέραση, πράγμα όμως που δεν κατάφερε. Ο Ισπανός, παρότι δεν έδειχνε ικανός να απομακρυνθεί από τον διώκτη του, κατάφερε να του κλείνει συνεχώς το δρόμο.
Η κατάσταση αυτή συνεχίστηκε μέχρι τον 51ο γύρο, όπου για κακή τύχη του Φιλανδού, ο κινητήρας της Mercedes-Benz παρέδωσε το πνεύμα. Ετσι στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο έτερος πιλότος της McLaren, σε τέτοια απόσταση όμως από τον πρωτοπόρο που δεν είχε νόημα να πιέσει για κάτι καλύτερο. Με συνετή οδήγηση ολοκλήρωσε τους γύρους που απέμεναν και πήρε οκτώ πολύτιμους βαθμούς για τον ίδιο και την ομάδα του.
Αντίθετα με τις δύο πρώτες θέσεις του πόντιουμ, η μάχη για την επικράτηση στο τρίτο σκαλί του βάθρου κάθε άλλο παρά εκτυλίχθηκε ομαλά. Οι πιλότοι που έλαβαν μέρος σε αυτή δεν είχαν να αντιμετωπίσουν μόνο τον ανταγωνισμό αλλά και την… κακοτυχία, που τους χτύπησε την πόρτα ουκ ολίγες φορές. Εχουμε λοιπόν και λέμε.
Στον 49ο γύρο, ο Mark Webber -έχοντας μέχρι στιγμής πραγματοποιήσει μία πολύ καλή εμφάνιση- αναγκάστηκε να αποχαιρετίσει την τρίτη θέση, λόγω ενός προβλήματος υπερθέρμανσης των εξατμίσεων. Το ίδιο ακριβώς πρόβλημα δημιούργησε μία εμπλοκή στο γκάζι και της δεύτερης Williams, οδηγώντας τον Nico Rosberg στις μπαριέρες.
Κατόπιν τούτου τρίτος πέρασε ο Rubens Barrichello, όχι όμως για πολύ, αφού δέχτηκε ποινή διέλευσης λόγω υπερβολικής ταχύτητας στα pits. Ακολούθησε ο Jarno Trulli, που όμως δεν ευτύχησε να δει την καρό σημαία, αφού πέντε γύρους πριν το τέλος εγκατέλειψε από υδραυλικά. Έτσι ο κλήρος έπεσε στον David Coulthard να πάρει τους έξι βαθμούς, κάνοντας έτσι ένα ανέλπιστο δώρο στη Red Bull.
Για την ιστορία τέταρτος τερμάτισε ο Rubens Barrichello, ενώ ακριβώς πίσω του βρέθηκε ο M. Schumacher όπου, χάρη σε εγκαταλείψεις και προσπεράσεις, κατόρθωσε να ανακτήσει 17 θέσεις. Ο αγώνας του Γερμανού σε μία τέτοια πίστα, που τα προσπεράσματα είναι από δύσκολα έως αδύνατα, φανερώνει την κλάση του ως πιλότου και, συνάμα, αποτέλεσε απάντηση στα καυστικά σχόλια της προηγούμενης ημέρας.
Τη βαθμολογούμενη οκτάδα συμπλήρωσαν οι G. Fisichella, N. Heidfeld και R. Schumacher, με τη σειρά που αναγράφονται. Οσο για τους τρεις πρώτους, αν και ο καθένας ξεχωριστά είχε ιδιαίτερους λόγους να πανηγυρίσει την επιτυχία του, έλαβαν τα σχετικά τρόπαια και αποχώρησαν χωρίς να ανοίξουν τις σαμπάνιες. Αυτό λόγω της απώλειας του Edouard Michelin, προέδρου της ομώνυμης εταιρίας ελαστικών που απρόσμενα έχασε τη ζωή του σε ατύχημα.
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.