Ο πανευρωπαϊκός θεσμός Future Marketing Award απένειμε στην Chevrolet το βραβείο της καλύτερης ενσωμάτωσης προϊόντος ή μάρκας σε ένα παιχνίδι για το Chevrolet Color Sudoku.
Το συγκεκριμένο παιχνίδι αποτελεί μέρος της γενικότερης διαφημιστικής προώθησης του Matiz, που ξεκίνησε το 2005. Ουσιαστικά πρόκειται για μία διαδικτυακή έκδοση του δημοφιλούς ιαπωνικού puzzle η οποία, αντί αριθμών, χρησιμοποιεί μικρά, χρωματιστά αυτοκίνητα. Το ζητούμενο στην όλη προσπάθεια ήταν η έμμεση προσέγγιση του αγοραστικού κοινού και, συγχρόνως, η ταύτιση του νέου Matiz με ένα ευχάριστο και μοντέρνο lifestyle.
Σχετικά με τα Μελλοντικά Βραβεία Μάρκετινγκ, προήλθαν από τα 2004 Viral Awards και στοχεύουν στην ανάδειξη ορισμένων μη παραδοσιακών τεχνικών μάρκετινγκ και διαφήμισης. Ο χαρακτήρας τους είναι παγκόσμιος και αποτελούνται από τρεις περιφερειακές κριτικές επιτροπές, που πραγματοποιούν ετησίως τέσσερις τελετές απονομής σε Νέα Υόρκη, Λονδίνο, Σαγκάη και Τόκιο.
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.